Jump to content
Geplaatst:
comment_1956689

Hey!!

Ik ben bezig met een house systeem (en de vehicle systeem zou ongeveer zo werken). Als je /createhouse doet krijg je dus een huis en worden de variables ingevult. Dit werkt allemaal prima alleen overwrite hij telkens de file i.p.v een nieuwe te maken. Ik wil dat telkens als je /createhouse doet er een nieuwe file komt (en zo dus een extra huis). Zo krijg je dus 1.ini, 2.ini enz enz.

Dit is wat ik heb:

enum hInfo

{

hOwner[MAX_PLAYER_NAME],

hDes[256],

Float:hX,

Float:hY,

Float:hZ,

Float:hA,

hInterior,

hWorld,

hPrice,

hRent,

hOwned,

}

new HouseInfo[MAX_HOUSES][hInfo];

new h;

while (h < sizeof(HouseInfo))

{

new randvir = 2 + random(1999999);

new Float:x, Float:y, Float:z;

new Float:a;

GetPlayerPos(playerid,x,y,z);

HouseInfo[h][hX] = x;

HouseInfo[h][hY] = y;

HouseInfo[h][hZ] = z;

HouseInfo[h][hA] = a;

HouseInfo[h][hDes] = name;

HouseInfo[h][hPrice] = price;

HouseInfo[h][hWorld] = randvir;

HouseInfo[h][hRent] = 0;

HouseInfo[h][hOwner] = 0;

HouseInfo[h][hOwned] = 0;

SaveHouses(h);

h++;

return 1;

}

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1957409

Dit is te weinig code om te zien wat het probleem is. ook is de informatie daarmate gebrekkig. gebruik volgende keer

[ code ][/ code ]

zonder spaties

om daar je script in te zetten.

Bewerkt: door Crusher!!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.