Ik ben bezig met een house systeem (en de vehicle systeem zou ongeveer zo werken). Als je /createhouse doet krijg je dus een huis en worden de variables ingevult. Dit werkt allemaal prima alleen overwrite hij telkens de file i.p.v een nieuwe te maken. Ik wil dat telkens als je /createhouse doet er een nieuwe file komt (en zo dus een extra huis). Zo krijg je dus 1.ini, 2.ini enz enz.
Hey!!
Ik ben bezig met een house systeem (en de vehicle systeem zou ongeveer zo werken). Als je /createhouse doet krijg je dus een huis en worden de variables ingevult. Dit werkt allemaal prima alleen overwrite hij telkens de file i.p.v een nieuwe te maken. Ik wil dat telkens als je /createhouse doet er een nieuwe file komt (en zo dus een extra huis). Zo krijg je dus 1.ini, 2.ini enz enz.
Dit is wat ik heb:
enum hInfo
{
hOwner[MAX_PLAYER_NAME],
hDes[256],
Float:hX,
Float:hY,
Float:hZ,
Float:hA,
hInterior,
hWorld,
hPrice,
hRent,
hOwned,
}
new HouseInfo[MAX_HOUSES][hInfo];
new h;
while (h < sizeof(HouseInfo))
{
new randvir = 2 + random(1999999);
new Float:x, Float:y, Float:z;
new Float:a;
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
HouseInfo[h][hX] = x;
HouseInfo[h][hY] = y;
HouseInfo[h][hZ] = z;
HouseInfo[h][hA] = a;
HouseInfo[h][hDes] = name;
HouseInfo[h][hPrice] = price;
HouseInfo[h][hWorld] = randvir;
HouseInfo[h][hRent] = 0;
HouseInfo[h][hOwner] = 0;
HouseInfo[h][hOwned] = 0;
SaveHouses(h);
h++;
return 1;
}