Doel: Naast de standaard computerzaken moeten ook de games van komende vijf jaar (redelijk) gedraaid kunnen worden. Ter illustratie: ik eis geen hoge graphics, maar wel soepele gameplay - desnoods op lagere settings. Mijn midrange desktop van december 2007 is nu wel een beetje aan z'n eind wat dat betreft. Ik speel vooral games als F1 2011 en GTA.
Desktop of laptop: desktop
Merk pc of samengesteld: samengesteld
Benodigde randapparatuur: speakers
Besturingssysteem: Windows 7 Home Premium is prima. Dit moet er wel bij zitten.
Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Ik heb nog een scherm (Dell U2312HM), muis en toetsenbord ter beschikking.
Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Dat mag Azerty voor mij doen.
Extra koeling (voor overklokken)?: Ik ben niet van plan om over te klokken, maar de kaart die ik nu heb geselecteerd is wel overklokt. Ik weet dus niet of ik daar nog een extra koeler voor moet aanschaffen.
Budget: 1135 1200 euro maximaal
Doel: Naast de standaard computerzaken moeten ook de games van komende vijf jaar (redelijk) gedraaid kunnen worden. Ter illustratie: ik eis geen hoge graphics, maar wel soepele gameplay - desnoods op lagere settings. Mijn midrange desktop van december 2007 is nu wel een beetje aan z'n eind wat dat betreft. Ik speel vooral games als F1 2011 en GTA.
Desktop of laptop: desktop
Merk pc of samengesteld: samengesteld
Benodigde randapparatuur: speakers
Besturingssysteem: Windows 7 Home Premium is prima. Dit moet er wel bij zitten.
Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Ik heb nog een scherm (Dell U2312HM), muis en toetsenbord ter beschikking.
Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Dat mag Azerty voor mij doen.
Extra koeling (voor overklokken)?: Ik ben niet van plan om over te klokken, maar de kaart die ik nu heb geselecteerd is wel overklokt. Ik weet dus niet of ik daar nog een extra koeler voor moet aanschaffen.
Wat ik zelf heb samengesteld kunnen jullie hier vinden: http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B433238%5D=1&product%5B281854%5D=1&product%5B90496%5D=1&product%5B340425%5D=1&product%5B487564%5D=1&product%5B394013%5D=1&product%5B497346%5D=1&product%5B496883%5D=1&product%5B230178%5D=1&product%5B478641%5D=1&product%5B7517%5D=1 . Graag hoor ik of de computerkenners hier nog wat opmerkingen hebben.