Jump to content

Olympische kenners - Londen 2012 - De medailles - Stemtopic

Guardian1980

33 leden hebben gestemd

1. 1. Welke medaille moet het worden?

• [img]http://i1101.photobucket.com/albums/g427/wannes12/Olympische_kenners_goud.png[/img]
      15
    • [img]https://dl.dropbox.com/u/3060487/Medaille.png[/img]
      18

Recommended Posts

Nouhou, die vorige contest was ook al zo "Photoshop VS Paint"... dat is als kiezen tussen GTA: SA en Mother... allebei compleet het tegenovergestelde van elkaar, maar het blijven beide m'n lievelingsgames en ik kan er niet uit kiezen...

Nou ja, dan toch maar die eerste. Die tweede medaille is meer geschikt voor de Paralympics. En ik voel me heel hypocriet nu, omdat ik zelf nog geeneens een kleurplaat in kan kleuren.

Delen op andere websites

Ik heb op de eerste gestemd. Ik snap niet dat mensen op de tweede stemmen, want ik hoop dat het voor de grap is. Ik vind dat we designs, zoals medialle nummer één, juist moeten stimuleren. Als één forumgedeelte een boost nodig heeft dan is het dit forumgedeelte wel, wat nu zo goed als dood is geraakt. Als een groot deel van de stemmers op een raar Paint-werkje stemt, waarom zouden Photoshoppers dan überhaupt nog aan contests zoals deze meedoen als hun werk toch niet serieus genomen wordt?

Delen op andere websites

Ik heb op de eerste gestemd. Ik snap niet dat mensen op de tweede stemmen, want ik hoop dat het voor de grap is. Ik vind dat we designs, zoals medialle nummer één, juist moeten stimuleren. Als één forumgedeelte een boost nodig heeft dan is het dit forumgedeelte wel, wat nu zo goed als dood is geraakt. Als een groot deel van de stemmers op een raar Paint-werkje stemt, waarom zouden Photoshoppers dan überhaupt nog aan contests zoals deze meedoen als hun werk toch niet serieus genomen wordt?

+1, mijn stem gaat naar de eerste

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...