Geplaatst: 8 augustus 201212 jaren comment_1958284 yo gamers ik heb een vraag over de hoverboard mod ovan gta sa gedownload op gtainside.com mod gemaakt door puma deze mod vervangt de faggio en daarvoor in de plaats krijg je een hoverboard, waar je opstaat. nu wil ik weten of het mogelijk is de hoverboard over de vortex te plaatsen zodat je ook over het water kan met het hoverboard. alvast bedankt.
Geplaatst: 9 augustus 201212 jaren comment_1958374 Je hoeft niet persee de hoverboard met de vortex te verplaatsen. Als je de handling veranderd kan je ook gewoon over het water heen dacht ik.
Geplaatst: 12 augustus 201212 jaren Auteur comment_1958838 oke ga ik proberen ik denk zelf niet dat het werkt maar misschien is het de moeite waard
yo gamers
ik heb een vraag over de hoverboard mod ovan gta sa gedownload op gtainside.com mod gemaakt door puma
deze mod vervangt de faggio en daarvoor in de plaats krijg je een hoverboard, waar je opstaat.
nu wil ik weten of het mogelijk is de hoverboard over de vortex te plaatsen zodat je ook over het water kan met het hoverboard.
alvast bedankt.