Geplaatst: 9 augustus 201212 jaren comment_1958547 kan iemand me helpen met de auto's hun gebaseerde echte auto te vinden waaronder ook motoren vliegtuigen en heli's . >>> Door Jacky-2007: Dubbel topic samengevoegd.<<<
Geplaatst: 10 augustus 201212 jaren comment_1958550 Op deze pagina van WikiGTA vindt je een lijst met alle voertuigen in San Andreas. In de vijfde kolom staan, wanneer bekend, de namen en type auto waarop het voertuig is gebaseerd.
Geplaatst: 12 augustus 201212 jaren Auteur comment_1958957 Op deze pagina van WikiGTA vindt je een lijst met alle voertuigen in San Andreas. In de vijfde kolom staan, wanneer bekend, de namen en type auto waarop het voertuig is gebaseerd. er staan nog niet alle voertuigen op die url bv: de rustler en de fire truck's
Geplaatst: 12 augustus 201212 jaren comment_1959013 Op deze pagina van WikiGTA vindt je een lijst met alle voertuigen in San Andreas. In de vijfde kolom staan, wanneer bekend, de namen en type auto waarop het voertuig is gebaseerd. er staan nog niet alle voertuigen op die url bv: de rustler en de fire truck's Volgens mij is de Rustler gebaseerd op de Spitfire
kan iemand me helpen met de auto's hun gebaseerde echte auto te vinden waaronder ook motoren vliegtuigen en heli's .
>>> Door Jacky-2007: Dubbel topic samengevoegd.<<<