Geplaatst: 10 augustus 201212 jaren comment_1958593 Hoi ik heb sinds vandaag een vehicle pack met een taxi bug fixer. Maar nu beginnen alle auto's te stuiteren zowel AI als dat ik zelf rijd de handling is goed ingesteld hoe los ik dit op??. Mvg sebas >>> Door Hanneswasco: Topic verplaatst naar het Modding forum.<<<
Geplaatst: 10 augustus 201212 jaren Auteur comment_1958626 Hoi ik heb sinds vandaag een vehicle pack met een taxi bug fixer. Maar nu beginnen alle auto's te stuiteren zowel AI als dat ik zelf rijd de handling is goed ingesteld hoe los ik dit op??. Mvg sebas >>> Door Hanneswasco: Topic verplaatst naar het Modding forum.<<< (N)iemand?
Geplaatst: 10 augustus 201212 jaren comment_1958721 Heb ik zelf ook gehad ik ga je iets pijnlijks vertellen her-installatie hielp voor mij
Geplaatst: 12 augustus 201212 jaren Auteur comment_1958848 Heb ik zelf ook gehad ik ga je iets pijnlijks vertellen her-installatie hielp voor mij Al 2x gedaan helaas zonder uitwerking
Geplaatst: 13 augustus 201212 jaren comment_1959103 Misschien een andere auto-pack installeren? Deze kan misschien het probleem veroorzaken.
Hoi ik heb sinds vandaag een vehicle pack met een taxi bug fixer.
Maar nu beginnen alle auto's te stuiteren zowel AI als dat ik zelf rijd de handling is goed ingesteld hoe los ik dit op??.
Mvg sebas
>>> Door Hanneswasco: Topic verplaatst naar het Modding forum.<<<