Jump to content
Geplaatst:
comment_1958058

Budget: 900 Euro MAX

Doel: Gamen

Desktop of laptop: Destkop

Merk pc of samengesteld: Samengesteld

Benodigde randapparatuur: (Weet niet wat dit betekend ; ) )

Besturingssysteem: Geen, Heb zelf nog windows 7 liggen

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Alles. Behalve de computer zelf.

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Inelkaar laten zetten.

Extra koeling (voor overklokken)?: Nee. Ik ben niet van plan overteklokken

Extra: Ik wil graag wel een PC via GamePC.nl inelkaar zetten. Moet wel een goede grafische kaartin, En 1000GB geheugen.

Als het KAN graag onder de 900 euro blijven. Hij moet zo goed mogelijk worden als kan voor m,n budget.

Oh ja, Bijna vergeten te melden: Ik wil graag de Cooler Master K-350 Advanced 3.0 Groen computerkast

Zoals ik al heb gezegt wil ik hem graag via GamePC bestellen en inelkaar laten zetten. De site is gamepc.nl Het liefst een Intel Game PC

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1958493

Golf. Het heeft geen haast bij mij. Ik koop gewoon eerst een kast en vul dan rustig de hele kast op. De videokaart en wat anderen dingen van m,n oude PC zet ik er tijdelijk in om toch al een beetje te kunnen gamen.

Ik heb geen haast ; ) Gewoon lekker rustig. En als je bijvoorbeeld nu een hele PC koopt. Is hij net zo snel verouderd.

Geplaatst:
comment_1958613

Golf. Het heeft geen haast bij mij. Ik koop gewoon eerst een kast en vul dan rustig de hele kast op. De videokaart en wat anderen dingen van m,n oude PC zet ik er tijdelijk in om toch al een beetje te kunnen gamen.

Ik heb geen haast ; ) Gewoon lekker rustig. En als je bijvoorbeeld nu een hele PC koopt. Is hij net zo snel verouderd.

Als je nu bijvoorbeeld een processor gaat kopen, is er over een jaar wanneer je weer iets koopt alweer een nieuwe.

Je kan beter gewoon sparen en daarna volledige PC kopen.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1958624

Zombie. Het maakt geen bal uit vind ik. Koop je nu een PC is ie over een paar jaar ook al outdated.

Koop ik telkens een onderdeel zijn ze toch juist beter?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1958625

Hey allemaal.

Ik ben op zoek naar een stoere case/kast maar ik kan niks vinden.

Kan iemand meschien helpen?

Hij moet deze dingen hebben:

Er stoer uitzien.

Goede airflow hebben.

Led lichtjes bij de voorkant

Een goede niet te dure prijs.

Veel ruimte.

Als iemand kan helpen bedankt ; )

Maakt niet uit wat voor merk kast.

Ik wil dus niet een standaard kast maar gewoon echt een stoere kast.

>>> Door Megadreams: Dit kan perfect in de eerder geopende aanvraag voor een nieuwe PC, zodoende heb ik deze dan ook samengevoegd.<<<

Ok is goed

Bewerkt: door TheDude2.0

Geplaatst:
comment_1958631

Het allemaal samen kopen is altijd beter dan om de zoveel maanden een nieuw onderdeel aan te kopen. De onderdelen die je al hebt verouderen, dat doen ze natuurlijk ook met een volledige PC maar dan zijn alle onderdelen telkens even oud. Wat als je over een jaar een gloednieuwe processor koopt maar je videokaart al aan het verouderen is? Dan moet je toch na een tijdje deze videokaart vervangen en dat zal uiteindelijk allemaal resulteren in een hogere kost.

Geplaatst:
comment_1958635

Zombie. Het maakt geen bal uit vind ik. Koop je nu een PC is ie over een paar jaar ook al outdated.

Koop ik telkens een onderdeel zijn ze toch juist beter?

Daar ben je niets mee want als je CPU al echt outdated is in het een bottleneck met je GPU. Gewoon het feit dat je al je oude onderdelen in je nieuwe kast wilt zetten en op het gemak alles upgraden is al fout. Aangezien alle onderdelen eigenlijk samenhangen met elkaar. Kijk, als je een nieuw moederbord wilt kopen moet je een nieuwe CPU kopen omdat je ouder van een ander socket is en wellicht ook een nieuw setje ram geheugen als je vorige set te weinig of een van een andere type is (DDR, DDR2 of DDR3) is. Wanneer je een nieuwe GPU wil kopen is de kans groot dat de CPU outdated is en dit een bottleneck is en omdat je een nieuwe GPU koopt moet je waarschijnlijk ook een nieuwe PSU kopen omdat de oude niet genoeg vermogen heeft om het huidige samenstelling te voeden. Zo die je dat alles wel een beetje aan elkaar vast hangt en je beter een nieuwe PC in 1x koopt.;)

Ja, het is zo dat na enkele jaren je PC outdated is maar dat is de computer-wereld gewoon en daar is niet meer aan te veranderen 'so just deal with it'.

Edit: trouwens wie zegt dat je moederbord van je oude pc in je nieuwe kast past? hypocrite.gif

Bewerkt: door Woody268

Geplaatst:
comment_1958636

En wat met je moederbord, HDD, RAM enzoverder? Zal je deze ook op het laatst kopen? Het blijft jou keuze maar wij raden je dit ten zeerste af.

Geplaatst:
comment_1958658

Geef eerst sowieso een budget, met 'niet te dure' komen we nergens, terwijl iemand 50 voor een kast genoeg vindt, kopen andere een kast van 400 euro.

Geplaatst:
comment_1958666

Op verzoek van de topicstarter sluit ik dit topic. Indien om een duidelijke reden dit topic weer open moet weten jullie mijn postvakje wel te vinden. Anders doet de postduif dit wel.

Locked# :slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.