Ik ben sinds kort weer begonnen met tekenen, wat ik vroeger toen ik klein was ook altijd al deed. Ik laat me meestal inspireren door muziek of door websites en andere stijlen. Soms schieten sommige teksten me gewoon te binnen en maak ik een snelle schets, dan maak ik later een goede tekening daarvan. Dit is geen professioneel werk, gewoon voor de fun tekenen. Als jullie tips hebben, ik sta ervoor open.
- Tekening 1
Heel erg blij over deze. Heb een tekening gemaakt met de tekst ''It's all about the money.'' Eerst is het woord ''Money'' getekend en daarna de ovaal eromheen, daarna heb ik ''it's all about the'' toegevoegd met een soort wolk eromheen. Daarna de vleugels. Ik weet niet echt meer waarom ik de vleugels heb getekend maar dat vond ik volgens mij gewoon mooi. Ik wou eerst ook autobanden eronder tekenen maar heb dat toch niet gedaan omdat dat de tekening zou verpesten. Ik heb even nagedacht en kwam op het idee van een skyline, omdat grote kantoren meestal geassocieerd word met geld. Heb de gebouwen getekend en daarna de details erin. Daarna de stippen eromheen en de tekening was compleet. Hoop dat jullie het mooi vinden, tips zijn welkom.
1.
2.
3.
4.
5.
- Tekening 2 (tekst)
Een nieuwe tekening van vandaag. Zag de tekst op een website en vond hem wel leuk. Begon een beetje te experimenteren met de letters en lettertypes totdat ik aan een vierde poging begon. Ben niet zo heel blij met ''Fast'' maar met de rest wel. Hope you like it.
1.
2.
3.
4. (eindresultaat)
- Tekening 3 (tekst)
Deze eigenlijk totaal vergeten toe te voegen. Heb deze eigenlijk gister al gemaakt en schoot me net te binnen dat ik deze nog niet had geplaatst. Maargoed, mensen die Pink Floyd luisteren zullen deze tekst wel kennen. Hij komt uit het nummer 'Breathe.' Eigenlijk weer dezelfde stijl als die van Usain Bolt, maar dat maakt niet zo heel veel uit. Een beetje begonnen met tekenen en verschillende lettertypes gebruikt en toen kwam dit er uitgerold.
- Tekening 4 (tekst / tekening)
Ik was echt superblij nadat ik ''& Never quit'' had getekend, want daar begon ik mee. Daarna moest ''Learn'' nog.. Na dat woord werd hij eigenlijk minder mooi, had misschien de 'e' en de 'a' wat dichter op elkaar moeten zetten. Maarja, dat weet ik nu voor de volgende keer..
Hallo luitjes.
Ik ben sinds kort weer begonnen met tekenen, wat ik vroeger toen ik klein was ook altijd al deed. Ik laat me meestal inspireren door muziek of door websites en andere stijlen. Soms schieten sommige teksten me gewoon te binnen en maak ik een snelle schets, dan maak ik later een goede tekening daarvan. Dit is geen professioneel werk, gewoon voor de fun tekenen. Als jullie tips hebben, ik sta ervoor open.
- Tekening 1
Heel erg blij over deze. Heb een tekening gemaakt met de tekst ''It's all about the money.'' Eerst is het woord ''Money'' getekend en daarna de ovaal eromheen, daarna heb ik ''it's all about the'' toegevoegd met een soort wolk eromheen. Daarna de vleugels. Ik weet niet echt meer waarom ik de vleugels heb getekend maar dat vond ik volgens mij gewoon mooi.
Ik wou eerst ook autobanden eronder tekenen maar heb dat toch niet gedaan omdat dat de tekening zou verpesten. Ik heb even nagedacht en kwam op het idee van een skyline, omdat grote kantoren meestal geassocieerd word met geld. Heb de gebouwen getekend en daarna de details erin. Daarna de stippen eromheen en de tekening was compleet. Hoop dat jullie het mooi vinden, tips zijn welkom. 
1.
2.
3.
4.
5.
- Tekening 2 (tekst)
Een nieuwe tekening van vandaag. Zag de tekst op een website en vond hem wel leuk. Begon een beetje te experimenteren met de letters en lettertypes totdat ik aan een vierde poging begon. Ben niet zo heel blij met ''Fast'' maar met de rest wel. Hope you like it.
1.
2.
3.
4. (eindresultaat)
- Tekening 3 (tekst)
Deze eigenlijk totaal vergeten toe te voegen. Heb deze eigenlijk gister al gemaakt en schoot me net te binnen dat ik deze nog niet had geplaatst.
Maargoed, mensen die Pink Floyd luisteren zullen deze tekst wel kennen. Hij komt uit het nummer 'Breathe.' Eigenlijk weer dezelfde stijl als die van Usain Bolt, maar dat maakt niet zo heel veel uit. Een beetje begonnen met tekenen en verschillende lettertypes gebruikt en toen kwam dit er uitgerold. 
- Tekening 4 (tekst / tekening)
Ik was echt superblij nadat ik ''& Never quit'' had getekend, want daar begon ik mee. Daarna moest ''Learn'' nog.. Na dat woord werd hij eigenlijk minder mooi, had misschien de 'e' en de 'a' wat dichter op elkaar moeten zetten. Maarja, dat weet ik nu voor de volgende keer..
1.
2.
Bewerkt: door MostWantedKid