Afgelopen dinsdag heb ik een gloed nieuwe laptop voor school gekocht. Daarbij heb ik ook Gta4 gekocht voor de PC.
De specificaties van deze laptop zitten ruim boven de minimale specificaties van de game.
Echter blijft de game in een lag hangen als ik hem probeer te spelen.
Ik begin met de eerste missie en als ik wil wegrijden hakkelt die een beetje. Als ik dan naar links of rechts wil blijft hij weer hakkelen.
Als ik gewoon een toets blijf inhouden doet hij het gewoon normaal.
Het lijkt een beetje erop dat de toetsen te laat reageren op het spel, want zodra ik de rechtdoor toets langer inhoud hij gewoon soepel naar voren blijft rijden.
Geachte forumleden,
Afgelopen dinsdag heb ik een gloed nieuwe laptop voor school gekocht. Daarbij heb ik ook Gta4 gekocht voor de PC.
De specificaties van deze laptop zitten ruim boven de minimale specificaties van de game.
Echter blijft de game in een lag hangen als ik hem probeer te spelen.
Ik begin met de eerste missie en als ik wil wegrijden hakkelt die een beetje. Als ik dan naar links of rechts wil blijft hij weer hakkelen.
Als ik gewoon een toets blijf inhouden doet hij het gewoon normaal.
Het lijkt een beetje erop dat de toetsen te laat reageren op het spel, want zodra ik de rechtdoor toets langer inhoud hij gewoon soepel naar voren blijft rijden.
Specificaties van mijn laptop:
Intel-Quadcore i7 @ 2.3GHZ - Turbo 3.1GHZ
4GB Ram Werkgeheugen
2GB nVidia Videokaart
500GB harde schijf.
Hopelijk kunnen jullie me helpen!
Groet,
Colin
Bewerkt: door Colintjee