Jump to content
Geplaatst:
comment_1959851

ultimateteam.png

• Wat is het?

FIFA Ultimate Team is in FIFA een online feature waarmee jij je ultieme elftal kan maken door middel van kopen van spelers en ruilen van spelers met mensen over de hele wereld. Je kunt de naam van je club kiezen, de manager, het logo van je club, eigen shirts, je stadion waar je in speelt en zelfs de bal waarmee je de wedstrijden speelt. Per wedstrijd krijg je 'coins' waarmee je weer spelers kan kopen, nieuwe shirts, contracten enz.

• Hoe speel je het?

Als je Ultimate Team voor de eerste keer start krijg je een team met alleen maar bronzen spelers en één zilveren (je hebt ook nog goud). En daar moet je het in het begin mee doen. Je kunt je opstelling aanpassen voor meer teamgeest of de spelers op een andere positie zetten voor een betere teamgeest. Eigenlijk draait het in Ultimate Team om teamgeest want teamgeest is belangrijk voor het samenspelen van je spelers en dat kan door alleen spelers uit hetzelfde land te halen, dezelfde club, zelfde competitie of zelfde opstelling. In het begin krijg je dus geen team met teamgeest 100 (maximum is 100 en minimum is 0) en zal je daar de eerste wedstrijden mee moeten spelen.

• Extra features in Ultimate Team.

Je hebt natuurlijk dingen waarmee je rekening mee moet houden. Zoals de fitheid en moraal van je spelers en het belangrijkste, de nog resterende contracten want zonder kan een speler niet spelen! Als een speler nog 30 contracten heeft betekent dat dat je speler nog 30 wedstrijden kan spelen. Maar wees niet bang als je contracten op zijn, je kunt het halen op de veilingslijst waar je alles kan vinden. Ook kun je daar spelers vinden die je kunt kopen, want daardoor word je team alleen maar beter. De prijs van speler verschilt omdat de speler beter is, in vorm is (zwart kaartje) of in het Team of the Year zit (blauw kaartje). Dus bijvoorbeeld Messi is natuurlijk veer duurder dan bijvoorbeeld van der Wiel. Even terugkomend op de veilingslijst omdat je er alles kan vinden. Als je een speler koopt met de verkeerde formatie kun je een kaartje kopen met de formatie die jij speelt, dus dan kun je je speler op de juiste manier gebruiken in je elftal. Als je een speler koopt die rechtsbuiten is en je wil hem op rechtshalf hebben kun je een kaartje kopen die positie van je speler kan veranderen.

Ik hoop dat ik het je even snel heb uitgelegd.

Als je het nog niet zo goed snapt, een kleine uitleg.

Dus als je Ultimate Team speelt, plaats dan hier je team. Have fun! smile3.gif

Ultimate Team komt trouwens ook terug op FIFA 13, dus we kunnen gewoon doorgaan met dit topic. Hoop ik. bloos.gif

--

• Mijn team.

Ik heb gekozen voor de Russische competitie omdat er behoorlijk wat beesten in rondlopen. Ik heb eerst Honda gekocht (Japanner op CAM) en heb daar zo'n beetje mijn team omheen gebouwd. Zie hier.

- Opstelling

FUTGTA.png

- Shirts, bal en stadion (club items)

FUTGTA2.png

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 1.6k
  • Bezichtigingen 156.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2440255

Ik ga denk ik m'n geluk beproeven met een catalaans team en een team met andrea pirlo SBC

Catalaanse team is al klaar

https://www.futbin.com/18/squad/4085372

Dikke kudos naar wikipedia anders was dit echt onmogelijk haha

https://en.wikipedia.org/wiki/Catalonia_national_football_team

De ratings refresh heeft mee ook aardig geholpen aan een degelijke spits. Gerard Moreno heeft een +16 pace upgrade

Geplaatst:
comment_2440407

Kwalificeren voor de WL is echt een grote grap. Vandaag is de eerste keer dat ik t probeer, maar er is gewoon niks tegen te beginnen. Als het niet de oneerlijke matchmaking is die je tegenwerkt, is het het bekende script wel. Met een team zonder minstens 1 Icon of een TOTY speler hoef je niet eens aan WL te denken. 

Geplaatst:
comment_2440423
6 uur geleden, KaiSkillzz zei:

Kwalificeren voor de WL is echt een grote grap. Vandaag is de eerste keer dat ik t probeer, maar er is gewoon niks tegen te beginnen. Als het niet de oneerlijke matchmaking is die je tegenwerkt, is het het bekende script wel. Met een team zonder minstens 1 Icon of een TOTY speler hoef je niet eens aan WL te denken. 

Je kiest ook niet de handigste week uit (die speciale kaarten). Maar verder moet je niet aan WL willen beginnen. Gameplay in het weekend is echt verschrikkelijk. Alleen op vrijdag gaat het redelijk. 

Geplaatst:
comment_2440424
3 uur geleden, aron24 zei:

Je kiest ook niet de handigste week uit (die speciale kaarten). Maar verder moet je niet aan WL willen beginnen. Gameplay in het weekend is echt verschrikkelijk. Alleen op vrijdag gaat het redelijk. 

Ach, je zal wel gelijk hebben. Mocht ik me binnenkort kwalificeren zal ik toch geen tijd/motivatie hebben om 40 wedstrijden te spelen. Bovendien begint het hele gezeik wekelijks opnieuw als je Goud 3(?) niet haalt in een weekend, dus er staat nog enige druk en stress op ook. Is het mij achteraf gezien helemaal niet waard. Thanks voor je advies.

Geplaatst:
comment_2440476

Had hetzelfde, iedereen heeft Rui Costa & Emmanuel Petit, het is gewoon niet leuk meer. Spelers als Hernandez en Maradona kwam ik ook zeer regelmatig tegen. Die mensen hoeven niet eens een goede kans te creëren, schieten met Maradona gaat er 9/10 er toch wel in...

Geplaatst:
comment_2440479
7 uur geleden, LionOfHolland zei:

Had hetzelfde, iedereen heeft Rui Costa & Emmanuel Petit, het is gewoon niet leuk meer. Spelers als Hernandez en Maradona kwam ik ook zeer regelmatig tegen. Die mensen hoeven niet eens een goede kans te creëren, schieten met Maradona gaat er 9/10 er toch wel in...

Ik vind die Maradona (leenspeler) dus echt heel slecht he, maar zou wel aan mij liggen. 

Verder kan ik de frustatie begrijpen. Die SBC (advanced en sommige competities) zou ik als jullie was zeker doen. Daar kun je veel coins uithalen. 

Geplaatst:
comment_2440484

Ik denk dat ik al minimaal 100 sbc gedaan heb. Iedere week wat live is en de SBC's voor een special event. Werkt goed idd.

EDIT: Is er trouwens iemand die me voor de wekelijkse doelstelling wil helpen door mijn Ierse speler 10x te laten scoren? Ik help je dan natuurlijk ook.

Geplaatst:
comment_2440485
31 minuten geleden, KaiSkillzz zei:

Ik denk dat ik al minimaal 100 sbc gedaan heb. Iedere week wat live is en de SBC's voor een special event. Werkt goed idd.

EDIT: Is er trouwens iemand die me voor de wekelijkse doelstelling wil helpen door mijn Ierse speler 10x te laten scoren? Ik help je dan natuurlijk ook.

Ik wel. @KaiSkillzz

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.