Jump to content
Geplaatst:
comment_1959851

ultimateteam.png

• Wat is het?

FIFA Ultimate Team is in FIFA een online feature waarmee jij je ultieme elftal kan maken door middel van kopen van spelers en ruilen van spelers met mensen over de hele wereld. Je kunt de naam van je club kiezen, de manager, het logo van je club, eigen shirts, je stadion waar je in speelt en zelfs de bal waarmee je de wedstrijden speelt. Per wedstrijd krijg je 'coins' waarmee je weer spelers kan kopen, nieuwe shirts, contracten enz.

• Hoe speel je het?

Als je Ultimate Team voor de eerste keer start krijg je een team met alleen maar bronzen spelers en één zilveren (je hebt ook nog goud). En daar moet je het in het begin mee doen. Je kunt je opstelling aanpassen voor meer teamgeest of de spelers op een andere positie zetten voor een betere teamgeest. Eigenlijk draait het in Ultimate Team om teamgeest want teamgeest is belangrijk voor het samenspelen van je spelers en dat kan door alleen spelers uit hetzelfde land te halen, dezelfde club, zelfde competitie of zelfde opstelling. In het begin krijg je dus geen team met teamgeest 100 (maximum is 100 en minimum is 0) en zal je daar de eerste wedstrijden mee moeten spelen.

• Extra features in Ultimate Team.

Je hebt natuurlijk dingen waarmee je rekening mee moet houden. Zoals de fitheid en moraal van je spelers en het belangrijkste, de nog resterende contracten want zonder kan een speler niet spelen! Als een speler nog 30 contracten heeft betekent dat dat je speler nog 30 wedstrijden kan spelen. Maar wees niet bang als je contracten op zijn, je kunt het halen op de veilingslijst waar je alles kan vinden. Ook kun je daar spelers vinden die je kunt kopen, want daardoor word je team alleen maar beter. De prijs van speler verschilt omdat de speler beter is, in vorm is (zwart kaartje) of in het Team of the Year zit (blauw kaartje). Dus bijvoorbeeld Messi is natuurlijk veer duurder dan bijvoorbeeld van der Wiel. Even terugkomend op de veilingslijst omdat je er alles kan vinden. Als je een speler koopt met de verkeerde formatie kun je een kaartje kopen met de formatie die jij speelt, dus dan kun je je speler op de juiste manier gebruiken in je elftal. Als je een speler koopt die rechtsbuiten is en je wil hem op rechtshalf hebben kun je een kaartje kopen die positie van je speler kan veranderen.

Ik hoop dat ik het je even snel heb uitgelegd.

Als je het nog niet zo goed snapt, een kleine uitleg.

Dus als je Ultimate Team speelt, plaats dan hier je team. Have fun! smile3.gif

Ultimate Team komt trouwens ook terug op FIFA 13, dus we kunnen gewoon doorgaan met dit topic. Hoop ik. bloos.gif

--

• Mijn team.

Ik heb gekozen voor de Russische competitie omdat er behoorlijk wat beesten in rondlopen. Ik heb eerst Honda gekocht (Japanner op CAM) en heb daar zo'n beetje mijn team omheen gebouwd. Zie hier.

- Opstelling

FUTGTA.png

- Shirts, bal en stadion (club items)

FUTGTA2.png

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 1.6k
  • Bezichtigingen 156.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2237059

Ik snap echt geen fuck van Ultimate Team. Ik heb hele goede spelers bij mijn club, maar ik krijg ze maar niet in mijn actieve selectie. Hulp aub? :-(

Edit: Laat maar, bij Mijn Teams dus. Ik zit op dit moment in een kutcompetitie, ik won de eerste wedstrijd met 0-27...Kan ik niet meteen iets hoger mikken? Dit is echt geen tegenstand voor mij. :puh:

Edit2: En nu zie ik dat je je spelniveau kan kiezen op FUT voor de wedstrijd...:7

Bewerkt: door MegaPilot

Geplaatst:
comment_2237070

Ik snap echt geen fuck van Ultimate Team. Ik heb hele goede spelers bij mijn club, maar ik krijg ze maar niet in mijn actieve selectie. Hulp aub? :-(

Edit: Laat maar, bij Mijn Teams dus. Ik zit op dit moment in een kutcompetitie, ik won de eerste wedstrijd met 0-27...Kan ik niet meteen iets hoger mikken? Dit is echt geen tegenstand voor mij. :puh:

Online seizoenen :D

Geplaatst:
comment_2237089

Ah...Ja ik zit nu offline wat te doen. :) Ga leuk teampje samenstellen. Ik verdien overigens eerlijk m'n punten, ga niet nog eens betalen voor een spel dat al 50 euro gekost heeft.

Geplaatst:
comment_2237169

Hé jongens, ik ben bezig in offline FUT een mooi teampje te maken(daar ik geen geld erin stop, gaat dit redelijk moeizaam), dit team kan ik toch online ook gebruiken hé?

Edit: Kan iemand me dat contracten gedoe uitleggen? Ik ben 2 spelers kwijt doordat hun contract afgelopen is...

Geplaatst:
comment_2237200

Hé jongens, ik ben bezig in offline FUT een mooi teampje te maken(daar ik geen geld erin stop, gaat dit redelijk moeizaam), dit team kan ik toch online ook gebruiken hé?

Edit: Kan iemand me dat contracten gedoe uitleggen? Ik ben 2 spelers kwijt doordat hun contract afgelopen is...

Ja, dat kan gewoon.

Zijn dat leenspelers of die van jezelf? Dan moet je wat contracten op de markt kopen, (goud pakken en maximaal 200coins ps betalen) en dan op die speller gaan en naar consumables, daar vind je dan contracten en die moet je aan de speler toevoegen.

Geplaatst:
comment_2237261

Ik heb per ongeluk al m'n geld in managerscontracten gestopt terwijl ik spelerscontracten nodig heb. Nou zit ik helemaal vast in FUT.

Edit: Godverdomme, heb nu WEER managerscontracten gekocht. Waarom splitsen ze spelers- en managerscontracten niet gewoon op? Logica nihil. :duh:

Naja, dat was FUT dan. Heel jammer dat EA aka ikgajerippen je bijna verplicht om coins te kopen door het quasi onmogelijk te maken het te spelen zonder NOG eens extra te betalen. Gewoon triest.

Geplaatst:
comment_2237264

Ik heb per ongeluk al m'n geld in managerscontracten gestopt terwijl ik spelerscontracten nodig heb. Nou zit ik helemaal vast in FUT.

Edit: Godverdomme, heb nu WEER managerscontracten gekocht. Waarom splitsen ze spelers- en managerscontracten niet gewoon op? Logica nihil. :duh:

Probeer ze dan ook weer te verkopen?

Geplaatst:
comment_2237265

Edit: Godverdomme, heb nu WEER managerscontracten gekocht. Waarom splitsen ze spelers- en managerscontracten niet gewoon op? Logica nihil. duh.gif

Voor meer dan 10 keer minder? Heb ik niks aan. Ik had 3000 coins, ben nu alles kwijt en de helft van m'n ploeg kan niet spelen door dat dwaas contractsysteem.
Geplaatst:
comment_2237273

Edit: Godverdomme, heb nu WEER managerscontracten gekocht. Waarom splitsen ze spelers- en managerscontracten niet gewoon op? Logica nihil. duh.gif

Voor meer dan 10 keer minder? Heb ik niks aan. Ik had 3000 coins, ben nu alles kwijt en de helft van m'n ploeg kan niet spelen door dat dwaas contractsysteem.

Voor hoeveel heb je ze gekocht dan? Je moet gewoon even coins sparen en wat goede contracten kopen, sparen en meer contracten kopen, als je eenmaal genoeg contracten hebt kun je aan een beter team bouwen.

Geplaatst:
comment_2237274

Voor 400 heb ik allemaal managerscontracten gekocht, dacht dat het spelerscontracten waren. Nu mag ik helemaal opnieuw beginnen met een nieuw team, dit team zit muurvast.

Ik ben nu opnieuw begonnen met FUT, eens zien waar ik nu zal vastzitten door te weinig coins.

Geplaatst:
comment_2237275

Voor 400 heb ik allemaal managerscontracten gekocht, dacht dat het spelerscontracten waren. Nu mag ik helemaal opnieuw beginnen met een nieuw team, dit team zit muurvast.

Verkoop ze dan voor 200-250? Dan heb je nog genoeg coins om contracten voor je team te kopen.

Geplaatst:
comment_2237282

Verkoop ze dan voor 200-250? Dan heb je nog genoeg coins om contracten voor je team te kopen.

Achja, nu is het te laat. :puh:

Beetje jammer dat de FUT die ik nu opstart een veel moeilijker beginniveau heeft, vast omdat ik eens heb aangegeven op semi-pro te spelen..

Geplaatst:
comment_2237294

Contracten voor spelers kan je voor 200 hebben, gewoon goed zoeken. Als je trouwens gewoon speelt kan je zonder te betalen gewoon eem goede team maken. In hogere divisie je komt hoe meer muntjes je krijgt. Op divisie 1 ben je dus al best rijk.

Geplaatst:
comment_2237391

Kan je enkel in het begin een topspeler lenen? Ik heb Neymar zo 5 wedstrijden kunnen hebben. Verder vind ik nergens iets terug over lenen ofzo...

Voor een gouden speler 13 wedstrijden te laten spelen leg je al snel 500 neer hoor, die contracten zijn echt superduur. 200 is écht niet te vinden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.