Jump to content
Geplaatst:
comment_1959851

ultimateteam.png

• Wat is het?

FIFA Ultimate Team is in FIFA een online feature waarmee jij je ultieme elftal kan maken door middel van kopen van spelers en ruilen van spelers met mensen over de hele wereld. Je kunt de naam van je club kiezen, de manager, het logo van je club, eigen shirts, je stadion waar je in speelt en zelfs de bal waarmee je de wedstrijden speelt. Per wedstrijd krijg je 'coins' waarmee je weer spelers kan kopen, nieuwe shirts, contracten enz.

• Hoe speel je het?

Als je Ultimate Team voor de eerste keer start krijg je een team met alleen maar bronzen spelers en één zilveren (je hebt ook nog goud). En daar moet je het in het begin mee doen. Je kunt je opstelling aanpassen voor meer teamgeest of de spelers op een andere positie zetten voor een betere teamgeest. Eigenlijk draait het in Ultimate Team om teamgeest want teamgeest is belangrijk voor het samenspelen van je spelers en dat kan door alleen spelers uit hetzelfde land te halen, dezelfde club, zelfde competitie of zelfde opstelling. In het begin krijg je dus geen team met teamgeest 100 (maximum is 100 en minimum is 0) en zal je daar de eerste wedstrijden mee moeten spelen.

• Extra features in Ultimate Team.

Je hebt natuurlijk dingen waarmee je rekening mee moet houden. Zoals de fitheid en moraal van je spelers en het belangrijkste, de nog resterende contracten want zonder kan een speler niet spelen! Als een speler nog 30 contracten heeft betekent dat dat je speler nog 30 wedstrijden kan spelen. Maar wees niet bang als je contracten op zijn, je kunt het halen op de veilingslijst waar je alles kan vinden. Ook kun je daar spelers vinden die je kunt kopen, want daardoor word je team alleen maar beter. De prijs van speler verschilt omdat de speler beter is, in vorm is (zwart kaartje) of in het Team of the Year zit (blauw kaartje). Dus bijvoorbeeld Messi is natuurlijk veer duurder dan bijvoorbeeld van der Wiel. Even terugkomend op de veilingslijst omdat je er alles kan vinden. Als je een speler koopt met de verkeerde formatie kun je een kaartje kopen met de formatie die jij speelt, dus dan kun je je speler op de juiste manier gebruiken in je elftal. Als je een speler koopt die rechtsbuiten is en je wil hem op rechtshalf hebben kun je een kaartje kopen die positie van je speler kan veranderen.

Ik hoop dat ik het je even snel heb uitgelegd.

Als je het nog niet zo goed snapt, een kleine uitleg.

Dus als je Ultimate Team speelt, plaats dan hier je team. Have fun! smile3.gif

Ultimate Team komt trouwens ook terug op FIFA 13, dus we kunnen gewoon doorgaan met dit topic. Hoop ik. bloos.gif

--

• Mijn team.

Ik heb gekozen voor de Russische competitie omdat er behoorlijk wat beesten in rondlopen. Ik heb eerst Honda gekocht (Japanner op CAM) en heb daar zo'n beetje mijn team omheen gebouwd. Zie hier.

- Opstelling

FUTGTA.png

- Shirts, bal en stadion (club items)

FUTGTA2.png

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 1.6k
  • Bezichtigingen 157k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2343625
Ga je Gonzalo Higuain ook halen?

Jup, ben voor 'm aan 't sparen.

Edit: Heb nu Morata, die speelt ook heerlijk zeg. _O_ Mijn grootste aankopen zijn Mertens(20k), Callejon(10k) en Morata(10k). Jup, PC prijzen zijn super duur...Voor m'n Eredivisie team heb ik Lestienne moeten dumpen en vervangen door Elia om in de spits Huntelaar te kunnen gebruiken(chem 9 door Klaassen, Elia en El Ghazi). HEERLIJK schot heeft die kerel, droomspits. :D

Mijn squads:

http://www.futhead.com/16/squads/1759657/

Speelt echt heerlijk die 4-2-3-1. Insigne en Mertens kruipen natuurlijk meestal naar hun flank, ondanks dat ze "CAM" zijn, werkt die 4-2-3-1 zoals in RL.

http://www.futhead.com/16/squads/1759891/

1 woord: HUNTELAAR! _O_ Elia schiet wel verschrikkelijk kut, jammer dat met Lestienne Huntelaar op chem 6 zit, dusja. Elia dan maar. :puh:

Bewerkt: door MegaPilot

Geplaatst:
comment_2344155

Al m'n waardevolle spelers zijn verkocht, ik kan de komende 2 weken namelijk niet spelen. Ik heb een beetje verlies gemaakt, maar als ik dezelfde spelers binnen 2 weken terugkoop, maak ik dat wel terug goed. :puh: Ik heb nu 75k coins trouwens.

Geplaatst:
comment_2344290

Pareltje gevonden, Trashorras heeft 86 passing en allemaal stats in de 70, alleen z'n pace is 40. Daardoor is ie voor 650 coins te koop. Echt een geweldenaar, 2e wedstrijd al man of the match. Als je een spaans of la liga team hebt, moet je hem echt proberen, als je hem toch niks vind kun je hem snel verkopen en heb je maar 10 coins verlies.

http://www.futhead.com/16/players/379/trashorras/

Geplaatst:
comment_2344336

Hij past niet helemaal in mijn team, maar ik ga hem eens proberen. Vandaag starten in Divisie 6 van FUT Seasons Online. Gaat prima! :eten:

Vandaag voor het eerst Trashorras geprobeerd. Gelijk een goal vanaf 25 meter in de kruising, waarna hij een domme overtreding maakte en rood kreeg. :puh:

Bewerkt: door NickOwnage

Geplaatst:
comment_2344672

Door zulke mensen wordt traden wel heel makkelijk :puh::7

Nja, kreeg Mertens echt niet verkocht, later op de dag was de prijs weer even de lucht in geschoten...Tsja..:( Beetje pech hebben zeker?
Geplaatst:
comment_2345660

Tussen 5 tot 7 uur in de avond liggen de prijzen het hoogst ivm de grote aanwezigheid van FIFA spelers. Dan schiet de waarde omhoog omdat de vraag groter wordt.

Hmm, goed dat je het zegt. Het beste kun je dus spelers kopen in de ochtend en vervolgens in de avond weer verkopen? Dik handeltje dus.

Geplaatst:
comment_2345662

Jep, dat is de beste manier. Ik heb ook een aantal spelers (zoals Bruma (RM) van Portugal) gekocht voor 650, vervolgens een positieveranderingskaart gekocht voor RB en vervolgens voor 3000 coins verkocht, dikke 1,5k winst voor een klein beetje moeite. Ik heb op dit moment 75k. :)

Mijn teams maar eens updaten:

Spaans Gold Team:

2hwfwvt.png

Liga NOS Team:

2z6v3mu.png

Bewerkt: door NickOwnage

Geplaatst:
comment_2345671

Voor mijn gevoel liggen de prijzen rond 23.00u (Nederlandse tijd) het hoogst. Ik heb nu bijna m'n eerste team een beetje 'klaar', en telkens bij het handelen kwam ik erachter dat vooral laat op de avond de prijzen hoog liggen. 's Morgens liggen de prijzen inderdaad op z'n laagst.

Geplaatst:
comment_2345964

Hebben meer mensen last van Aron.

Ik ga een team maken met Tevez. Ik zal wel wat Argentijnen moeten gebruiken aan gezien hij niet in de beste league speelt. Heeft iemand een idee? Budget: 130k inclusief Tevez. En het liefst nog Pastore. Ik hoop dat de prijzen wat gaan zakken omdat er waarschijnlijk een goed totw komt en veel mensen dus gaan pakken :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.