Geplaatst: 22 augustus 201212 jaren comment_1960736 Hallo, Ik heb me pc opnieuw geinstalleerd door paar foutjes van mij dus ik heb hem opnieuw geinstalleerd en hij is nu zo sloom ... en heb ook drivers geinstalleerd en raar genoeg doen die het niet want mijn windows blijft op windows basis look (is trouwens ultimate) en prestatie test zegt dat mijn videokaart 1.00 is heel raar en voordat ik herinstalleerd een 7.1 weten jullie raad ? ik kan zelfs niet eens youtube bekijken zonder dat ik blokjes krijg en storingen krijg... of filmpje kijken in media player zonder telkens aan en uit teklikken terwijl hiervoor alles heel soepel ging sorry als het beetje onduidelijk is het is een beetje laat om nu eigelijk topics temaken Bewerkt: 22 augustus 201212 jaren door Agent_Smith
Geplaatst: 22 augustus 201212 jaren comment_1960743 Heb je wel de juiste en meest nieuwe drivers geïnstalleerd? Aangezien je daar dus problemen mee hebt.
Geplaatst: 22 augustus 201212 jaren Auteur comment_1960745 Ja ik heb ze gedownload precies zoals op me vorige installatie .
Hallo,
Ik heb me pc opnieuw geinstalleerd door paar foutjes van mij
dus ik heb hem opnieuw geinstalleerd
en hij is nu zo sloom ...
en heb ook drivers geinstalleerd
en raar genoeg doen die het niet
want mijn windows blijft op windows basis look (is trouwens ultimate)
en prestatie test zegt dat mijn videokaart 1.00 is heel raar
en voordat ik herinstalleerd een 7.1
weten jullie raad ?
ik kan zelfs niet eens youtube bekijken zonder dat ik blokjes krijg en storingen krijg...
of filmpje kijken in media player zonder telkens aan en uit teklikken
terwijl hiervoor alles heel soepel ging
sorry als het beetje onduidelijk is
het is een beetje laat om nu eigelijk topics temaken
Bewerkt: door Agent_Smith