Jump to content
Dutchy3010

Screenshots "Business" GTA V


Rockstar heeft voor de derde keer deze week op hun website (nieuwe) screenshots van GTA V geplaatst, in dit geval 4 stuks. Het onderwerp van deze screenshots is "Business".

med_gallery_33831_25_164263.jpg

med_gallery_33831_25_211790.jpg

med_gallery_33831_25_705679.jpg

med_gallery_33831_25_211579.jpg

(Klik op een afbeelding voor een grotere versie)

Lijkt me dat dit meer dan genoeg stof tot discussie geeft! Er staat bij dat dit voorlopig de screens waren, en dat ze binnen nu en een paar weken met nog meer materiaal komen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Het kan ook de Vincent Thomas Bridge zijn, aangezien het bij de haven is. Al moet ik toegeven dat die groen is in het echt.

Vapid had ik inderdaad ook opgemerkt.

Merk op: qua map/herkenbare plaatsen hebben we weer niets gezien.

Bewerkt: door thebig

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zou R* nog altijd bruggen uit Edinburgh in de game verwerken? Ik bedoel: dat kon best in San Andreas, maar sinds IV willen ze het realisme toch opschroeven?

Lijkt me niet. Heeft er iemand enig idee of er zo'n soortgelijke brug als op screen twee ergens in Los Angeles staat? Ergens in de docks van Los Angeles? Het lijkt me dat R* streeft naar het nabouwen uit de realiteit, dus mocht deze brug niet in Los Angeles staan, dan hebben we wellicht te maken met een buitenstad of San Fierro (alhoewel de laatste optie me niet mogelijk lijkt :puh:).

Bewerkt: door Die Hard

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dat klopt, maar zover ik weet zijn er in San Francisco geen bruggen die er zo uitzien, die 2 uit San Fierro (buiten de Gate Bridge dan) zijn gebaseerd op de Forth Bridges, waardoor ik het vreemd zou vinden dat iemand ze direct zou associëren met San Fierro (ook al dat het in San Andreas al zo was)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb meteen gezocht of de brug bestond, maar heb niets gevonden. Het lijkt me een spoorweg, dus heb ik daarop gezocht. Als je 'bruggen in Los Angeles' intypt, krijg je meteen te veel resultaten.

En Gtaboy: een brug heeft pijlers nodig om op te staan, anders zou hij inzakken. Ik geloof niet dat ze de Arc De Triomph als pijler gebruiken in Parijs, dus gebruiken ze zo'n monumenten in Los Angeles vast ook niet als ondersteuning.

Phoenyxar: we zijn op zoek naar bruggen in Los Angeles, he ;p

Bewerkt: door thebig

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb meteen gezocht of de brug bestond, maar heb niets gevonden. Het lijkt me een spoorweg, dus heb ik daarop gezocht. Als je 'bruggen in Los Angeles' intypt, krijg je meteen te veel resultaten.

En Gtaboy: een brug heeft pijlers nodig om op te staan, anders zou hij inzakken. Ik geloof niet dat ze de Arc De Triomph als pijler gebruiken in Parijs, dus gebruiken ze zo'n monumenten in Los Angeles vast ook niet als ondersteuning.

Phoenyxar: we zijn op zoek naar bruggen in Los Angeles, he ;p

114344-L.jpg

:cya:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Pfff, ik dacht dat ik nooit meer een GTA zou kopen. Ik speel nauwelijks meer, het aantal keren dat ik mijn PS3 in 2012 heb opgestart, is op 1 hand te tellen. Op 1 vinger denk ik zelfs. :7 Mijn favo GTA's zouden toch altijd SA en VC zijn. SA omdat ik dat spel helemaal kapot heb gespeeld, 3 keer heb moeten kopen en nog steeds graag aan modding doe. SA is de best modbare GTA, en zal dat misschien ook wel altijd zo blijven. VC was de beste gameplay, ondanks dat het wat betreft graphics natuurlijk heerlijk oud is. Maar nu? Als GTA V modbaar wordt, in combinatie met de modernere technieken en details, wordt het misschien weer wel zo'n GTA-SA-eerste-keer-spelen moment. Hoop het! _O_

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Klik. Lijkt héél erg op de brug uit de tweede screen, vooral de pijlers waar hij op staat en hoe de brug doorloopt aan de onderkant. Twee probleempjes: hij is groen, en is nog niet gebouwd, pas in 2016 wordt hij gebouwd. Wél in de haven van Los Angeles. :puh:

Gerald_Desmond_Bridge-600x0.jpg

med_gallery_33831_25_211790.jpg

Edit: Zie dat Gtaboy107 m'n vondst al had gepost. :puh: Zijn er wel achtergekomen dat hij al gewoon in de docks van Los Angeles staat. Het lijkt er dus op dat het deze brug kan zijn. :)

Bewerkt: door Die Hard

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...