Jump to content
Geplaatst:
comment_1962883

Hallo Allemaal!

Ik wil graag aan jullie voorstellen PROJECT GTA SA NL

Dit is een compleet Nederlandse versie van GTA San Andreas voor de PC. Werkelijk alles wordt nederlands. Zelfs de plaatsnamen! Het project beheer en maak ik in mijn eentje omdat ik graag zelfstandig werk hieraan.

Er zijn al enkele filmpjes online waarin een paar kleine sneak peaks staan.

De videos kunnen hier worden gevonden. YouTube

Ook is er al een cover gemaakt om te laten zien hoe het eruit gaat komen te zien.

793GTASANL.jpg

Natuurlijk is het nog niet klaar want ik ben pas op 31-08-2012 hiermee begonnen.

Plaats hieronder je reacties en praat gezellig mee! Stemmen kan ook! Deze staat bovenaan pagina 1. LET OP! Je moet een geregistreerde gebruiker van GTAgames.nl zijn om te stemmen en te reageren! Heb je tips of suggessties? Dan kan je die hier ook melden. Zolang het maar geen regelbrekende items bevat.

Groeten,

Project Manager GTA SA NL

Bewerkt: door Mitchelhal
Je e-mail adres houd je maar lekker veilig voor jezelf. Communicatie kan via forum of via PB

• Reacties 128
  • Bezichtigingen 18.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1968213

Hmm... San Andreas is natuurlijk niet gekend voor zijn ultra-gedetailleerde textures, maar ik zou je toch aanraden om wat meer kleur in die broek te steken (de kleur is natuurlijk een logische keuze, maar als die hele broek niet meer diepte heeft dan dat, gaat het er heel "goedkoop" uitzien) Zijn dat trouwens 2 of 3 verschillende trucks? De rechter 2 zouden namelijk varianten van mekaar kunnen zijn :puh:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1968216

Hmm... San Andreas is natuurlijk niet gekend voor zijn ultra-gedetailleerde textures, maar ik zou je toch aanraden om wat meer kleur in die broek te steken (de kleur is natuurlijk een logische keuze, maar als die hele broek niet meer diepte heeft dan dat, gaat het er heel "goedkoop" uitzien) Zijn dat trouwens 2 of 3 verschillende trucks? De rechter 2 zouden namelijk varianten van mekaar kunnen zijn :puh:

Das nog een oud pak.

Heb hem nu aangepast me betere textuur en 2 strepen.

De vrachtwagens zijn allemaal verschillend

Kun je ook ff stemmen bij de poll boven?

Geplaatst:
comment_1968221

Heb ik gedaan, ik ben nu de lul die "Nee" heeft gestemt... nou, ik heb er natuurlijk niets op tegen dat je een modpack maakt, maar zelf heb ik geen behoefte aan SA NL, vandaar ;)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1968222

Heb ik gedaan, ik ben nu de lul die "Nee" heeft gestemt... nou, ik heb er natuurlijk niets op tegen dat je een modpack maakt, maar zelf heb ik geen behoefte aan SA NL, vandaar ;)

Ok. Ieder z'n eigen mening

Geplaatst:
comment_1968703

Wij hebben overweegd om de game te verspreiden via torrents.

Dit gaat helaas niet werken omdat wij geen Cpyright hebben op de game.

We hebben wel toestemming van Rockstar Games om hem te verspreiden via Skype.

Ik mag toch niet hopen dat je heel GTA:SA via Skype gaat verspreiden? Dat is net zo illegaal als het verspreiden via torrents of andere sites. Is het niet veel makkelijker om je modificatie (en alleen je modificatie, niet je het hele spel) ergens te uploaden, bijvoorbeeld in onze downloaddatabase? Dan kan iedereen het zelf downloaden wanneer hij/zij wil en heeft niemand per se Skype en het online aanwezig zijn van jou nodig.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1968705

Wij hebben overweegd om de game te verspreiden via torrents.

Dit gaat helaas niet werken omdat wij geen Cpyright hebben op de game.

We hebben wel toestemming van Rockstar Games om hem te verspreiden via Skype.

Ik mag toch niet hopen dat je heel GTA:SA via Skype gaat verspreiden? Dat is net zo illegaal als het verspreiden via torrents of andere sites. Is het niet veel makkelijker om je modificatie (en alleen je modificatie, niet je het hele spel) ergens te uploaden, bijvoorbeeld in onze downloaddatabase? Dan kan iedereen het zelf downloaden wanneer hij/zij wil en heeft niemand per se Skype en het online aanwezig zijn van jou nodig.

Dit doen we wel. Aangezien het niet een "mod" is maar een mega grote verandering in bijna elk GTA:SA bestand.

Verspreiden via Skype gaat ook erg simpel en we hebben toestemming van Rockstar Games.

Niet erg snel gaat het.

Torrents doen we niet.

Dus de enigste oplossing (lijkt mij) skype.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1968716

OPROEP!

Wij wachten nog met verspreiding van de game tot we toestemming hebben hem te verspreiden van moderators.

Sorry voor het ongemak.

Project Manager GTA SA NLD

Geplaatst:
comment_1968720

Toch lijkt het me handiger om er een Total Conversion-mod of zo van te maken. Ik denk dat mensen sowieso sneller een mod willen downloaden, dan het hele spel.

Misschien dat één van de GTA-experts op dit forum je hierbij wil helpen?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1968721

Toch lijkt het me handiger om er een Total Conversion-mod of zo van te maken. Ik denk dat mensen sowieso sneller een mod willen downloaden, dan het hele spel.

Misschien dat één van de GTA-experts op dit forum je hierbij wil helpen?

Dit wil ik wel doen, maar het is niet een bestand zoals gta3.img

Maar meerdere. Audio Textures .gxt bestanden

.txd bestanden enzo

Meer dan de toegestane 50MB uploadlimiet van hier

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.