Jump to content
  • Reacties 66
  • Bezichtigingen 3.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_183776

als je 'em al tegenkomt dan denk ik dat ie wel aggressief is. Ik heb ff in pedstats.dat gekeken en daar staat het volgende:

# A: PedStat type name

# B: Flee distance (float)

# C: Heading change rate (float in degrees)

# D: Fear (0-100) 100=Scared of everything

# E: Temper (0-100) 100=Bad Tempered

# F: Lawfullness(0-100) 100=Boy Scout

# G: Sexiness (0-100)

# H: Attack strength (float multiplier to attack damages)

# I: Defend weakness(float multiplier to received damages)

# J: Shooting Rate (0-100 to determine how they fight)

# K: Default Decision Maker -> 0: group member, 1:cop, 2:rand_norm 3:rand_tough 4:rand_weak

# A B C D E F G H I J K

STAT_PSYCHO 17.0 7.5 0 100 0 50 1.0 1.0 40 3

vooral de kolommen d, e en f doen mij vermoeden dat ie aggressief is: hij is nergens bang voor (fear=0), heeft altijd een zeer slecht humeur (Temper=100) en heeft maling aan welke wet dan ook (lawfulness = 0)

als je dit vergelijkt met de overige types voetgangers in het bestand dan valt op dat de psycho wel hele extreme stats heeft B)

edit: ik zie dat de uitlijning niet mooi uitkomt, je moet het zo zien dat de naam van de persoon (STAT_PSYCHO) bij de A hoort, het eerste getal (17.0) is de B, en zo verder

Bewerkt: door flash_8209

Geplaatst:
comment_183780
als je 'em al tegenkomt dan denk ik dat ie wel aggressief is. Ik heb ff in pedstats.dat gekeken en daar staat het volgende:

# A: PedStat type name

# B: Flee distance (float)

# C: Heading change rate (float in degrees)

# D: Fear (0-100) 100=Scared of everything

# E: Temper (0-100) 100=Bad Tempered

# F: Lawfullness(0-100) 100=Boy Scout

# G: Sexiness (0-100)

# H: Attack strength (float multiplier to attack damages)

# I: Defend weakness(float multiplier to received damages)

# J: Shooting Rate (0-100 to determine how they fight)

# K: Default Decision Maker -> 0: group member, 1:cop, 2:rand_norm 3:rand_tough 4:rand_weak

# A B C D E F G H I J K

STAT_PSYCHO 17.0 7.5 0 100 0 50 1.0 1.0 40 3

vooral de kolommen d, e en f doen mij vermoeden dat ie aggressief is: hij is nergens bang voor (fear=0), heeft altijd een zeer slecht humeur (Temper=100) en heeft maling aan welke wet dan ook (lawfulness = 0)

als je dit vergelijkt met de overige types voetgangers in het bestand dan valt op dat de psycho wel hele extreme stats heeft B)

goed gevonden!

Hij is zeker ageresief...

Geplaatst:
  • Auteur
comment_183866
als je 'em al tegenkomt dan denk ik dat ie wel aggressief is. Ik heb ff in pedstats.dat gekeken en daar staat het volgende:

# A: PedStat type name

# B: Flee distance (float)

# C: Heading change rate (float in degrees)

# D: Fear (0-100) 100=Scared of everything

# E: Temper (0-100) 100=Bad Tempered

# F: Lawfullness(0-100) 100=Boy Scout

# G: Sexiness (0-100)

# H: Attack strength (float multiplier to attack damages)

# I: Defend weakness(float multiplier to received damages)

# J: Shooting Rate (0-100 to determine how they fight)

# K: Default Decision Maker -> 0: group member, 1:cop, 2:rand_norm 3:rand_tough 4:rand_weak

# A B C D E F G H I J K

STAT_PSYCHO 17.0 7.5 0 100 0 50 1.0 1.0 40 3

vooral de kolommen d, e en f doen mij vermoeden dat ie aggressief is: hij is nergens bang voor (fear=0), heeft altijd een zeer slecht humeur (Temper=100) en heeft maling aan welke wet dan ook (lawfulness = 0)

als je dit vergelijkt met de overige types voetgangers in het bestand dan valt op dat de psycho wel hele extreme stats heeft B)

edit: ik zie dat de uitlijning niet mooi uitkomt, je moet het zo zien dat de naam van de persoon (STAT_PSYCHO) bij de A hoort, het eerste getal (17.0) is de B, en zo verder

Ja, die stats heb ik hem ook gegeven, maar hij lijkt me niet echt heel erg agressief.

Geplaatst:
comment_184547
nog ff over die texture wat veel mensen erover zeggen en wat ik ook gezien heb (wel zonder kettingzaag) is dat hij een short aan had een een dikkerd was dus een soort standaard slaggermannetje (doet me denken aan die slager uit gta vc die lichaamsdelen verkocht) misgien is dit wel hetzelfde ofzo?

Er zijn ook gasten die hotdogs verkopen en die hebben ook zo'n schort uit en zien er wel erg hetzelfde uit .

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.