Jump to content

SOTM Stemtopic - Thema: Set Render - Winnaar: Kloep


.Levi.

SOTM Stemtopic - Thema: Set Render  

13 leden hebben gestemd

  1. 1. Stem op je favoriete signature!

    • Kloep - [img]http://kloep.nl/afbeeldingen/halo.png[/img]
      9
    • Thundercover - [img]http://www.gtagames.nl/uploads/1345642599/gallery_13783_45_72436.png[/img]
      4


Recommended Posts

Het duurde even, maar we hebben genoeg deelnemers om deze SOTM voort te zetten. Deze keer met als thema: Set Render, waarbij de kandidaten mochten kiezen tussen drie vooraf uitgeknipte plaatjes voor in de signature. We moeten het helaas doen met slechts twee deelnemers, maar beter dan helemaal geen natuurlijk! Jongens, ontzettend bedankt voor jullie inzending en heel veel succes toegewenst tijdens deze battle.

Bij dezen is het stemloket is geopend!

Stemmen doe je door in de poll je favoriete signature te kiezen. Uiteraard kun je in dit topic reageren op de inzendingen.

Link to comment
Delen op andere websites

En jawel, weer Hoogste Kwaliteit VS Hoogste Originaliteit. Zoals altijd. En zoals altijd weet ik dan weer niet welke ik moet kiezen.

Ik zou er met die van ThunderCover vandoor gaan. Originaliteit dus. En die stijl van zijn sig past toevallig beter bij me, waardoor ik subjectief al direct een keuze had gemaakt zodra ik dit topic opende.

Link to comment
Delen op andere websites

Kloep, waarom? Vraag me niet waarom, maar ik vind die van Thundercover er gewoon nep uit zien

Ik sluit me hier volledig bij aan, maar even tussendoor, waarom is de stemtermijn dik 3 maanden? :puh:

>>> Door .Levi.: Foutje, bedankt! :puh:<<<

Dan moet je het ook wel bij het andere topic fixen he? :puh:

>>> Door .Levi.: Foutje, bedankt part 2! :puh:<<<

Bewerkt: door .Levi.
Link to comment
Delen op andere websites

We hebben een winnaar! Kloep van harte gefeliciteerd met je winnende signature, met als gekozen render: Halo. Jouw signature komt zo snel mogelijk bovenaan het Graphics forum te hangen. Thundercover, bedankt voor je deelname, dat stellen we zeer op prijs. Volgende keer beter!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...