Jump to content

GTA Nostalgie!


Bierbuikje

Recommended Posts

Voor alle nostalgia's onder ons heeft Rockstar Games nu een speciale website opgericht. Namelijk een website waarop je alle reclame spotjes die je voorbij hoort komen op zenders als K-Rose, Playback FM, Emotion FM of Lips106 terug kunt horen.

GTA Nostalgia

Always want to go back to the GTA games of the past but too lazy to start the game itself? Rockstar Games created a website for all their advertisements in the GTA games called The Advertising Council. This website contains all the radio advertisements from the games GTA 3, Vice City, Liberty City stories and San Andreas. From Love Fist from Vice City to Redwood Cigarettes, it’s all to find on this new website!

@GtaLeaks.com

Voor een forum vol met 'vroegâh was alles beta's' leek me dit wel gepast. :puh:

Bewerkt: door Bierbuikje
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BelgiumRedDevils

    5

  • commando

    4

  • Guardian1980

    2

  • thebig

    2

Eigenlijk wel jammer dat ik ALLE muziek uit ALLE GTA-games INCLUSIEF reclamespotjes in m'n Winamp Playlist heb staan. Zo heerlijk, elk reclamespotje is een los muziekbestand, en dan een playlist die op shuffle staat. Dankzij GTA heb ik wel geleerd om meerdere muziekstijlen te waarderen. Zelfs die teringherrie van L.C.H.C. kan ik waarderen, als ik maar hard genoeg blijf voorstellen dat ik op een Harley over de grachten heen cross met een peuk in m'n bek, en een afgemergeld lichaam aan tattoo's onder m'n leren jasje heb, die de blos op m'n heroïne-huid nie kan verbergen.

En dan in het volgende nummer ben je een gepensioneerde Jamaicaan die in de felle zon sla staat te plukken langs een snelweg, genietend van de bloembollenvelden die er niet zijn maar ik wel zie.

Ik hou van je GTA, ik hou echt van je. Jij hebt mijn oren geopend. Ik hou van al je muziek, van jouw sferen, van jouw belevenissen. Die je aan mij hebt gegeven. Dank je wel, GTA. :)

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou me vreselijk moeten vergissen maar: die site bestaat toch al een jaar?

Ze hebben er nu enkel nog de ontbrekende spotjes aan toegevoegd. Alleen de spotjes uit het Liberty City van GTA IV moeten er nog bij worden gedaan.

Volgens sommigen hebben ze nu extra spotjes toegevoegd om de aandacht erop te vestigen, aangezien sommige producten zullen terug komen in GTA V. Dat kan wel, denk ik. Het is logisch dat ze de IV-spotjes voor het laatst houden, want daar gaan vast de meeste dingen uit terugkeren.

Link to comment
Delen op andere websites

The Advertising Council bestaat al iets langer dan twee jaar. Aangezien ik een link naar de site nog niet eerder op het forum heb gezien, is het het posten wel waard. Ik denk dat iedere GTA-liefhebber hier wel plezier aan kan hebben.

Overigens staan niet alle commercials op de website, waaronder de reclame van Lustrious die te horen was op Playback FM. (Kenmerkend om het heerlijke deuntje op de achtergrond. blij.gif)

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn er ook nog enige radio espanto lovers hier?

Toen ik mijn eerste Gta (Vice City) had zette ik die altijd op, kan de muziek nog zo mee neurien.

Radio ESPANNNTTOSSSSSS

Ja, Radio Espantoso behoort bij mijn nummer 3 radiostations in Vice City ^_^ met dank aan het zomersliedje ongeveer @30:25

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...