Hoi GTA'ers en GTA'sters. Misschien leuk om 't over bevolkingsgroepen in GTA V te hebben. Mocht dit al besproken zijn, dan hoop ik dat jullie me vergeven en niet naar de rektafel slepen. Ik vraag me af wat jullie ervan verwachten; welke bevolkingsgroepen, worden ze overdreven uitvergroot of niet, waar wonen ze?
GTA: SA had veel diverse bevolkingsgroepen, allemaal karikaturaal neergezet, zoals heel San Andreas eigenlijk. Was ook niet zo'n realistisch spel, meer de focus op humor. Dus kreeg je conservatieve Native Americans, lelijke Rednecks, donut-etende Cops, blaaskaken van Pimps en ga zo maar door.
Ik verwacht dat het in V meer als IV gaat worden. Realistischer. Nog steeds satirisch uiteraard maar serieus te nemen, en dus minder opvallend. Maar ze zullen er nog zeker zijn, en nog zeker hun eigen gebieden hebben.
Het zuiden van Los Santos zal denk ik weer overspoeld zijn met Latino's (hoort zo). Vergeet ook de Koreanen niet. Daar wonen er meer van in Los Angeles dan Afro-Amerikanen. Die laatste groep werd vroeger dan ook iets sneller uitgeroeid. Dat gebeurt nog steeds, overigens. Het zal misschien iets minder gevaarlijk worden als in GTA: SA, waar op elke straathoek wel een gang klaar stond om je banden lek te schieten. Ik ben benieuwd in hoeverre de ghettos voorkomen in de stad en opgenomen worden in het verhaal (wat krijg jij als 'nette burger' met de ghetto te maken?). En dat er een rijker gedeelte komt, dat weten we al. Ik hoop dan ook op veel shops als Didier Sachs... in kleding rondlopen die ik in het echt niet hoef en niet kan betalen.
Hoi GTA'ers en GTA'sters. Misschien leuk om 't over bevolkingsgroepen in GTA V te hebben. Mocht dit al besproken zijn, dan hoop ik dat jullie me vergeven en niet naar de rektafel slepen. Ik vraag me af wat jullie ervan verwachten; welke bevolkingsgroepen, worden ze overdreven uitvergroot of niet, waar wonen ze?
GTA: SA had veel diverse bevolkingsgroepen, allemaal karikaturaal neergezet, zoals heel San Andreas eigenlijk. Was ook niet zo'n realistisch spel, meer de focus op humor. Dus kreeg je conservatieve Native Americans, lelijke Rednecks, donut-etende Cops, blaaskaken van Pimps en ga zo maar door.
Ik verwacht dat het in V meer als IV gaat worden. Realistischer. Nog steeds satirisch uiteraard maar serieus te nemen, en dus minder opvallend. Maar ze zullen er nog zeker zijn, en nog zeker hun eigen gebieden hebben.
Het zuiden van Los Santos zal denk ik weer overspoeld zijn met Latino's (hoort zo). Vergeet ook de Koreanen niet. Daar wonen er meer van in Los Angeles dan Afro-Amerikanen. Die laatste groep werd vroeger dan ook iets sneller uitgeroeid. Dat gebeurt nog steeds, overigens. Het zal misschien iets minder gevaarlijk worden als in GTA: SA, waar op elke straathoek wel een gang klaar stond om je banden lek te schieten. Ik ben benieuwd in hoeverre de ghettos voorkomen in de stad en opgenomen worden in het verhaal (wat krijg jij als 'nette burger' met de ghetto te maken?). En dat er een rijker gedeelte komt, dat weten we al.
Ik hoop dan ook op veel shops als Didier Sachs... in kleding rondlopen die ik in het echt niet hoef en niet kan betalen. 
Wat zijn jullie verwachtingen?