Recruut Geplaatst: 11 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2012 yo, weet iemand hoe ik een mod in gta iii op me android tablet zet. ik heb her en der gelezen dat het mogelijk is maar weet het zelf niet zeker. en kun je ook zelfs skins maken met .bmp net als op pc? als iemand dus weet hoe je bijvoorbeeld een auto in gta ii zet wil ik het graag weten. Laterz. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sammie_GTA Geplaatst: 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2012 HMisschien kan je hier iets mee! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recruut Geplaatst: 13 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 september 2012 Nee daar kan ik niets mee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sammie_GTA Geplaatst: 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2012 Skins maken is i.i.g. niet mogelijk (.bmp) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recruut Geplaatst: 13 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 september 2012 ja maar je kan je skin niet veranderen op android versie. Denk ik want het staat nergens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.