Geplaatst: 11 september 201212 jaren comment_1964735 Hey, ik ga een nieuwe gaming pc kopen: Budget: Ongeveer 900 euro Doel: Gaming pc voor de volgende paar jaar Desktop of laptop: Desktop Merk pc of samengesteld: Samengesteld Benodigde randapparatuur: Geen Besturingssysteem: Windows 7 Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Geen Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Zelf in elkaar zetten Extra koeling (voor overklokken)?: Nee Bewerkt: 11 september 201212 jaren door wannes12
Geplaatst: 11 september 201212 jaren comment_1964784 Zit die windows 7 mee in de prijs berekend of apart?
Geplaatst: 11 september 201212 jaren Auteur comment_1964789 Zit die windows 7 mee in de prijs berekend of apart? Niet mee in de prijs berekend. Bewerkt: 11 september 201212 jaren door wannes12
Geplaatst: 11 september 201212 jaren comment_1964793 Klik Totaal bedrag van € 1.089,33 met Windows 7 bij. Bewerkt: 11 september 201212 jaren door Woody268
Geplaatst: 12 september 201212 jaren comment_1964839 Ik zou de kast vervangen voor eentje die niet zo afzichtelijk is, en ook nog eens beter koelt (hoe "stoerder" de kast eruitziet, hoe slechter hij koelt, is meestal het advies). Ook zou ik voor een Systembuilder versie van Windows 7 gaan (als je überhaupt ervoor gaat betalen), aangezien die bijna de helft van de prijs is.
Geplaatst: 12 september 201212 jaren comment_1964843 Kan je windows er niet beter een keer laten installeren door alternate, ipv het hele pakket te kopen. Bespaard een hoop geld denk ik
Geplaatst: 12 september 201212 jaren comment_1964855 Ik zou de kast vervangen voor eentje die niet zo afzichtelijk is, en ook nog eens beter koelt (hoe "stoerder" de kast eruitziet, hoe slechter hij koelt, is meestal het advies). Ook zou ik voor een Systembuilder versie van Windows 7 gaan (als je überhaupt ervoor gaat betalen), aangezien die bijna de helft van de prijs is. Dat mag/kan toch niet? Aangezien hij zijn pc zelf in elkaar wil zetten en een OEM bedoeld is voor systeembouwers die PC systemen verkopen aan derden? Kan je windows er niet beter een keer laten installeren door alternate, ipv het hele pakket te kopen. Bespaard een hoop geld denk ik Maar alsnog ben je ook geld kwijt omdat alternate Windows 7 voor jou heeft geïnstalleerd. Bewerkt: 12 september 201212 jaren door Woody268
Geplaatst: 12 september 201212 jaren comment_1964968 Wat maakt het nou uit of het mag of niet? Alternate verkoopt het, Microsoft heeft toch geen idee of het nou geïnstalleerd wordt door Alternate of niet. Volgens mij mag het wel verkocht worden, alleen wordt er bij een Systembuilder versie geen garantie gegeven door Microsoft. Als jij een probleem hebt moet je het dus zelf uitzoeken. Al is het lang geleden dat ik dat heb opgezocht, dus misschien is het nu weer verandert.
Hey, ik ga een nieuwe gaming pc kopen:
Budget: Ongeveer 900 euro
Doel: Gaming pc voor de volgende paar jaar
Desktop of laptop: Desktop
Merk pc of samengesteld: Samengesteld
Benodigde randapparatuur: Geen
Besturingssysteem: Windows 7
Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Geen
Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Zelf in elkaar zetten
Extra koeling (voor overklokken)?: Nee
Bewerkt: door wannes12