Jump to content
Geplaatst:
comment_1964915

android.pngAlgemeen Android Topic.

Google Android is een opensourceplatform voor mobiele telefoons gebaseerd op de Linuxkernel en het Java-programmeerplatform. In juni 2012 werden er meer dan een miljoen Android-telefoons per dag geactiveerd en Android is daarmee het meest verkochte besturingssysteem op mobiele telefoons. In totaal zijn er tot juni 2012 meer dan 400 miljoen Android apparaten geactiveerd.

Android Versie's

Barst maar los met discussiëren :D

Bewerkt: door Davedavy

• Reacties 354
  • Bezichtigingen 44.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2014545

Ja maar er blijft niet veel over, je kunt wat Googelen naar batterij tips, maar geen enkele app kan ervoor zorgen dat je je batterijduur enorm kan verlengen. Een draadloze oplader kan helpen of als je niet veel geld wilt uitgeven kan dit een oplossing zijn, 2 batterijen erin en hij laad op.

Geplaatst:
comment_2016494

Ja maar er blijft niet veel over, je kunt wat Googelen naar batterij tips, maar geen enkele app kan ervoor zorgen dat je je batterijduur enorm kan verlengen. Een draadloze oplader kan helpen of als je niet veel geld wilt uitgeven kan dit een oplossing zijn, 2 batterijen erin en hij laad op.

Of iets zoals dit:

http://www.ebay.com/itm/5000mAh-External-Battery-Backup-Power-Bank-Charger-For-iPhone-Sony-Gray-X0ML-/261107250898?pt=PDA_Accessories&hash=item3ccb3476d2

Hier kost een soortgelijke oplader €50.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2016520

Het is ook een nood-oplader, je koopt gewoon een pakje batterijen, je doet er 2 in, en als je bijv. in de trein zit en je mobiel is bijna leeg, steek je hem in dat apparaatje. Binnen 1 uur is die vol*.

* Als je de iets duurdere versie koopt.

Geplaatst:
comment_2016543

500 mah lijkt me nogal weinig tbh. :puh:

Trouwens, om het echt rendabel te houden stop je er best heroplaadbare batterijen in, dan moet je die ook nog eens apart kopen..

Editz: Oeps, ik heb me blijkbaar vergist qua capaciteit van dat dingetje..?

Bewerkt: door MegaPilot

Geplaatst:
comment_2016576

Sinds vannacht draai ik nu CM10.1 (nightly van 16 feb) op mijn S2. Alles waar voor werd gewaarschuwd werkt (camera, FM). Maar ik kan nu geen geluid opnemen (Now, recorder, Shazam). Iemand een idee?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.