Jump to content
Geplaatst:
comment_1964915

android.pngAlgemeen Android Topic.

Google Android is een opensourceplatform voor mobiele telefoons gebaseerd op de Linuxkernel en het Java-programmeerplatform. In juni 2012 werden er meer dan een miljoen Android-telefoons per dag geactiveerd en Android is daarmee het meest verkochte besturingssysteem op mobiele telefoons. In totaal zijn er tot juni 2012 meer dan 400 miljoen Android apparaten geactiveerd.

Android Versie's

Barst maar los met discussiëren :D

Bewerkt: door Davedavy

• Reacties 354
  • Bezichtigingen 44.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2018305

Begin ik niet aan.. Als ik iets langer wacht heb ik de officiele update via KIES. Doe het liever zo..

Het is de echte hoor, gewoon van Samsung.

Correct :puh: Ik heb ook de Premium Suite geflasht op mijn S3 :puh: Had namelijk eerst ook zo'n Vodafone rom :erm:

Geplaatst:
comment_2018494

Om nog even terug te komen op dat flashen.. Toen ik 2.3.6 (denk ik dat het was) had 'geflashed' op mijn Galaxy S blokkeerde die heel vaak, moest ik dagelijks mijn batterij er uit halen om hem te gebruiken enz enz. Daarom heb ik een beetje bang om dat ook te doen bij m'n Note. Zou niet willen dat ik hetzelfde heb dan toen..

Maar aan wat kon dat gelegen hebben?

Geplaatst:
comment_2018998

Om nog even terug te komen op dat flashen.. Toen ik 2.3.6 (denk ik dat het was) had 'geflashed' op mijn Galaxy S blokkeerde die heel vaak, moest ik dagelijks mijn batterij er uit halen om hem te gebruiken enz enz. Daarom heb ik een beetje bang om dat ook te doen bij m'n Note. Zou niet willen dat ik hetzelfde heb dan toen..

Maar aan wat kon dat gelegen hebben?

.. was ook 'the main reason' dat ik van telefoon veranderd ben..

Bewerkt: door TekaLoca

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.