Jump to content
Geplaatst:
comment_1964915

android.pngAlgemeen Android Topic.

Google Android is een opensourceplatform voor mobiele telefoons gebaseerd op de Linuxkernel en het Java-programmeerplatform. In juni 2012 werden er meer dan een miljoen Android-telefoons per dag geactiveerd en Android is daarmee het meest verkochte besturingssysteem op mobiele telefoons. In totaal zijn er tot juni 2012 meer dan 400 miljoen Android apparaten geactiveerd.

Android Versie's

Barst maar los met discussiëren :D

Bewerkt: door Davedavy

• Reacties 354
  • Bezichtigingen 44.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1967319

Je telefoon jailbreaken is sowieso niet verstandig :)

Dat. :) Ik hou het lekker risicoloos met m'n apparaten die fragiel zijn(iPod, Live Walkman), als je telefoon gejailbreaked is kunnen ze moeilijk doen als je je garantie nodig hebt.

Bewerkt: door MegaPilot

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1967332

:? Dit is het Android topic hoor, Android is open source, je mag er in principe mee doen wat je wil.

Geplaatst:
comment_1967335

:? Dit is het Android topic hoor, Android is open source, je mag er in principe mee doen wat je wil.

Dus als je telefoon naar de klote is door je eigen schuld mag je aankloppen voor garantie? Dacht het niet.

Geplaatst:
comment_1967341

Post verkeerd geformuleerd, mijn excuses.

Sammie bedoelde met jailbreaken een custom OS op een telefoon zetten, als dat bij de iPhone verkeerd gaat heb je geen recht op garantie. En het zou me niks verbazen dat je bij je Android telefoon ook niet moet rekenen op garantie.

Geplaatst:
comment_1967347

Dat heb je inderdaad ook niet, maar waar beweert hij dat 't wel zo is? Precies.

Zoals ik al zei formuleerde ik m'n post verkeerd.

Dat je geen garantie hebt is ook de reden waarom Sammie dat postte.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1967361

Niet bij elke fabrikant gaat de garantie eraf, sowieso kunnen ze het wel oplossen (en eventueel tegen betaling licht er maar net aan), verder is de kans best klein dat het fout gaat, dan moet je bijna al zelf iets fout doen.

Geplaatst:
comment_1967619

Ik heb een Sony Ericsson Live Walkman die op 2.3 loopt. De update naar 4.0 is al maanden uit, maar ik kan m'n Sony Ericsson nog steeds niet updaten via PC Companion, hij zegt steeds dat de meest recente software al is geïnstalleerd. Iemand een idee hoe ik er simpel 4.0 op kan zetten?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1967638

Ik heb een Sony Ericsson Live Walkman die op 2.3 loopt. De update naar 4.0 is al maanden uit, maar ik kan m'n Sony Ericsson nog steeds niet updaten via PC Companion, hij zegt steeds dat de meest recente software al is geïnstalleerd. Iemand een idee hoe ik er simpel 4.0 op kan zetten?

Het is misschien een idee om de officiele Sony 4.0 ROM handmatig erop te zetten?

Geplaatst:
comment_1967647

Iemand enig idee of samsung ook dergelijke ROMS uitbrengt? En natuurlijk of het dan verstandig is om mijn Samsung Galaxy Pocket te upgraden naar android 4.0.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1967699

Iemand enig idee of samsung ook dergelijke ROMS uitbrengt? En natuurlijk of het dan verstandig is om mijn Samsung Galaxy Pocket te upgraden naar android 4.0.

Samsung brengt zelf geen ROMs uit. Het is volgens mij zelfs illegaal... bloos.gif

Jawel hoor, Samsung brengt wel degelijk ROM's uit, alleen geeft Samsung ze niet officieel een download uit, maar ze worden gewoon op XDA geupload.

Bewerkt: door Davedavy

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.