Jump to content

Android


Davedavy

Recommended Posts

Zo, gisteravond m'n S4 geüpdatet naar Android 4.4.2 Kitkat. Helaas zie ik niet heel veel verandering vergeleken met Android 4.3.. Had er meer van verwacht.

Als je je echt heel erg ergert aan de Samsung software zou ik toch gewoon flashen hoor. Als je gewoon goed de stappen volgt kan er weinig fout gaan, je moet wel zorgen dat je even een backup van je OS maakt en een backup van contacten, app data enzo (google sync). Ik ken iemand die zijn S3 had geflashed en waarbij zijn moederbord stuk is gegaan, die is gewoon vervangen zonder gezeur over garantie.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 354
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    86

  • MegaPilot

    49

  • TekaLoca

    30

  • Sublime

    25

Als je je echt heel erg ergert aan de Samsung software zou ik toch gewoon flashen hoor. Als je gewoon goed de stappen volgt kan er weinig fout gaan, je moet wel zorgen dat je even een backup van je OS maakt en een backup van contacten, app data enzo (google sync). Ik ken iemand die zijn S3 had geflashed en waarbij zijn moederbord stuk is gegaan, die is gewoon vervangen zonder gezeur over garantie.

Komt omdat Samsung niet moeilijk doet over flashen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Zo, gisteravond m'n S4 geüpdatet naar Android 4.4.2 Kitkat. Helaas zie ik niet heel veel verandering vergeleken met Android 4.3.. Had er meer van verwacht.

Als je je echt heel erg ergert aan de Samsung software zou ik toch gewoon flashen hoor. Als je gewoon goed de stappen volgt kan er weinig fout gaan, je moet wel zorgen dat je even een backup van je OS maakt en een backup van contacten, app data enzo (google sync). Ik ken iemand die zijn S3 had geflashed en waarbij zijn moederbord stuk is gegaan, die is gewoon vervangen zonder gezeur over garantie.

Ik erger me er niet aan, ik verwachtte gewoon meer. Van Jellybean over gaan naar KitKat.. Het lijkt "groots" maar er verandert in principe niet veel.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Iemand een idee wat ik nog kan krijgen voor een Sony Xperia S die in perfecte staat verkeert mét garantie en cases? Ik hoop toch nog 100 euro te kunnen vangen.

100 euro zal wel te doen zijn, op Marktplaats staat een z.g.a.n met leren hoes, oordopjes en lader voor 125 euro waar 100 euro op is geboden, en dit is enkel ophalen dus als je doet verzenden heb je meer kans op een hoger bedrag.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Morgen wordt waarschijnlijk Android L ("Licorice") aangekondigd. :)

Ben benieuwd wanneer ik mijn Nexus 5 kan updaten naar de nieuwste versie, want het Material Design ziet er verdomd gelikt uit! Tevens kan ik niet wachten op het moment dat we allemaal over gaan op ART in plaats van de Dalvik runtime. Een accuduur/performance-boost is altijd welkom :D

Weten jullie toevallig of deze presentatie live te kijken is? Jullie meningen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Als ik me niet vergis is het een dochterbedrijf van Huawei?
Ach welnee. Deze smartphone verkoopt Huawei al een paar maanden in Azië. Men verwijdert er gewoon "Huawei" op en maakt 'm compatibel met de Europese (4G(+?)) netwerken. Voor de rest is er 0,0 verschil met de Aziatische versie van de smartphone.

Volgens mij is dat hele "Honor" gedoe een marketinggeintje(iets wat Androidworld bevestigt).

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...