Jump to content

Apple vs. Samsung


Sammie_GTA

Recommended Posts

apple-vs-samsung.jpg

Ik heb dit topic gemaakt omdat ik er genoeg van begin te krijgen van het gezeur van Apple tegen Samsung. Hier kunnen jullie verder discussiëren over Apple en Samsung.

Klik - Hoofdtopic iOS (Apple)

Klik - Hoofdtopic Android (Vooral gebruikt door Samsung)

Regels:

  • Luister naar elkaar en heb respect voor andermans mening.
  • Geef goede argumenten
  • Beperk je tot het onderwerp van de discussie
  • Herhaal niet steeds hetzelfde, en gebruik niet steeds dezelfde argumenten
  • Geen ruzie maken, schelden, etc.
  • Niet offtopic posten

Indien er niet aan de regels word gehouden:

  • Topic op slot
  • Een warn

Veel plezier.

Bewerkt: door Sammie_GTA
Link to comment
Delen op andere websites

One X met 32 GB aan geheugen kost 200 euro minder dan de S3 met 32 GB hier in België. Ook al ga je voor de goedkoopste winkel, het verschil zal zeker 100 euro zijn tussen de twee. Mijn conclusie: de One X is zowat gelijk aan de S3 terwijl hij veel minder kost wat de S3 overpriced maakt. En dan verwijt men Apple van overpriced te zijn, de S3 is zowat gelijk aan de iPhone 5 qua prijs en specificaties. Daar erger ik me nogal aan. :

Verder gebruik ik Android en iOS en vind ik iOS fijner werken, al is het perfecte OS een mix tussen de twee. En neen, zeggen dat 1 van de 2 beter is zou niet eerlijk zijn. Beide hebben hun pro's en con's!

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Gelieve het hier wel even serieus te houden met degelijke argumenten. Ook vraag ik jullie om elkaar niet in de haren te vliegen en beleefd te blijven. Indien hier tegenin gegaan zal worden vliegt dit topic zo op slot. Wees gewaarschuwd!

EDIT: En natuurlijk niet offtopic gaan zoals de heer Maikle hier boven mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Gelieve het hier wel even serieus te houden met degelijke argumenten. Ook vraag ik jullie om elkaar niet in de haren te vliegen en beleefd te blijven. Indien hier tegenin gegaan zal worden vliegt dit topic zo op slot. Wees gewaarschuwd!

EDIT: En natuurlijk niet offtopic gaan zoals de heer Maikle hier boven mij.

Altijd al moeite gehad met regels :cry:

Maarja, hoezo 400 euries? ik zie ze op tweakers alleen voor 500 >

Link to comment
Delen op andere websites

Gelieve het hier wel even serieus te houden met degelijke argumenten. Ook vraag ik jullie om elkaar niet in de haren te vliegen en beleefd te blijven. Indien hier tegenin gegaan zal worden vliegt dit topic zo op slot. Wees gewaarschuwd!

EDIT: En natuurlijk niet offtopic gaan zoals de heer Maikle hier boven mij.

Toegevoegd in de openingspost!

Ontopic: Ik heb zelf een Samsung Galaxy Y en een Iphone4. Ik vind Android beter, omdat ik het soepeler vind werken dan iOS. Daarbij zijn de meeste apps die op iOS geld kosten op Android gratis. (Mijn gebruikservaring)

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de Apple Fanboys die zeggen dat de S3 overpriced is en de One X hetzelfde is.

De S3 heeft een stuk betere benchmarks dan de One X en een groter scherm.

En meestal maakt de prijs niet uit sinds iedereen die dingen toch met abonnementen koopt.

Quandrant-and-Antutu-Benchmarks-for-Galaxy-S3.jpg

Nog een toevoeging tot dit plaatje : er is ook nog een grote kans dat het hier om de Amerikaanse S3 gaat die een Dualcore heeft.

Bewerkt: door Zombiespeed
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...