Geplaatst: 10 juli 200519 jaren comment_176820 Ik zie de 3ds max 7, en sketchup files niet als ik ze wil gaan importeren, wat doe ik fout, of wrom zie ik ze niet staan Files= De opgeslagen dingen die ik hiermee heb gemaakt
Geplaatst: 10 juli 200519 jaren comment_176828 Je moet goed onthouden in welke folder je ze opgeslagen hebt vanuit sketchup en 3DS, en daarna in het import venster van Zmoddeler, naar dezelfde folder toegaan.
Geplaatst: 10 juli 200519 jaren comment_176830 en om nog even toe te voegen : In Z-modellr moet je op import klikken niet open
Geplaatst: 10 juli 200519 jaren Auteur comment_176923 Ik heb een speciale map gemaakt, ervoor daar men beste 3ds max 7 object ingezet, vanwege ik die in VC wou hebben, maar ik zie ze niet, en hetzlefde bij sketchup, het kan kom om dat ik een error krijg, en omdat hij vraagt naar hardware software zou dat het zijn?
Geplaatst: 11 juli 200519 jaren Auteur comment_177581 Kan iemand mij noh helpen, ik wil zo graag mee doen aan GTI, maar moet bewijs hebben, dat ik een model kan plaatsen in GTA, dus plz help me
Geplaatst: 11 juli 200519 jaren comment_177609 Ik heb een speciale map gemaakt, ervoor daar men beste 3ds max 7 object ingezet, vanwege ik die in VC wou hebben, maar ik zie ze niet, en hetzlefde bij sketchup, het kan kom om dat ik een error krijg, en omdat hij vraagt naar hardware softwarezou dat het zijn? Is je harde schijf vol? *Dubbelpost aub niet
Geplaatst: 12 juli 200519 jaren Auteur comment_177991 nee, Zmodler start wel gewoon op, maar hij geeft een error aan, en hij vraagt om welk type: software-hardware-allebei En men harde schijf zal niet vol zijn denk ik hoor
Ik zie de 3ds max 7, en sketchup files niet als ik ze wil gaan importeren, wat doe ik fout, of wrom zie ik ze niet staan
Files= De opgeslagen dingen die ik hiermee heb gemaakt