Jump to content
Geplaatst:
comment_176849

GTA III quiz

Wie de vraag goed heeft, mag de volgende vraag stellen.

Regels

• Maximaal 3 posts per persoon per dag. Als je aan de beurt bent mag je dat iets overschrijden indien nodig, maar houd het beperkt.
  • Degene die als eerste het goede antwoord heeft gegeven, mag de volgende opgave posten (als je echter na drie posts aan de beurt bent, mag je nog een opdracht plaatsen)
  • Indien jouw antwoord al geplaatst is door iemand, hoef je dat zelf uiteraard niet meer te doen
  • Als de vraagsteller een tijdje niet gezegd heeft of een antwoord goed of fout is, stuur hem of de Moderator van GTA III een PB'tje
  • Hetzelfde geldt voor als iemand die aan de beurt is na een tijdje nog geen opgave gepost heeft: stuur hem of de Moderator van GTA III een PB'tje
  • Uiteraard zijn ook hier de reguliere forumregels van kracht.

Op welk eiland staat het hoofdgebouw van AMCO?

(een makkelijke om mee te beginnen) icon_mrgreen.gif

• Reacties 3.1k
  • Bezichtigingen 288.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_691798

Bij Salvatore Leone en Toni Cipriani huis hoor je muziek. Maar je hoort ook in de villawijk in Shoreside vale af en toe muziek. Want daar rijd de de mr Whoopie vaak. En die geeft muziek. :puh: Hopelijk bedoel je dit. :clown:

Geplaatst:
comment_692318
Bij Salvatore Leone en Toni Cipriani huis hoor je muziek. Maar je hoort ook in de villawijk in Shoreside vale af en toe muziek. Want daar rijd de de mr Whoopie vaak. En die geeft muziek. :puh: Hopelijk bedoel je dit. :clown:

Nee dit bedoel ik niet, het geluid is niet afkomstig van een voertuig ;)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_692602
Wat is de makkelijkste manier in GTA III om aan geld te komen ? :bier:
Ik ga voor het voltooien van de Unique Stunt Bonusses, aangezien ik me kan herinneren dat hier een erg grote beloning tegenover stond. Het voltooien van alle Stunt Bonusses levert namelijk $ 1.000.000 op en alle standaard-bonussen daarbij opgeteld maakt het een groter bedrag dan alle missies bij elkaar. Bovendien zijn Unique Stunts over het algemeen makkelijker te voltooien dan enkele missies.
Geplaatst:
  • Auteur
comment_692631
Ja die is goed :bier:
Kun je een nadere omschrijving geven van "die"? Nu is me namelijk niet helemaal duidelijk of de beurt naar mij gaat of naar Bassiej™...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_693382
Jaa sorry,

Het antwoord van NandroDavids is goed :bier:

Ok, mijn beurt dus...helaas doet mijn GTA III het niet meer, maar ik heb toch een vraag weten te verzinnen. Hierbij heb ik GTAForum en GTA III gecombineerd:

Welke Moderator van GTAForum wordt 2 x genoemd in de titel van een missie en welke missie is dat?

Lijkt me geen hele moeilijke vraag; Succes!

Geplaatst:
  • Auteur
comment_693436
Bling in de missie Bling Bling Scramble.

Is het goed ? :)

Uiteraard is dat goed, want Bling is een Moderator van GTAForum en Bling Bling Scramble is een missie uit GTA III...ik zie geen reden om jouw antwoord dan fout te rekenen. Om een onnodig lang verhaal kort te maken: Jouw beurt om een vraag te stellen :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.