Jump to content
Geplaatst:
comment_176849

GTA III quiz

Wie de vraag goed heeft, mag de volgende vraag stellen.

Regels

• Maximaal 3 posts per persoon per dag. Als je aan de beurt bent mag je dat iets overschrijden indien nodig, maar houd het beperkt.
  • Degene die als eerste het goede antwoord heeft gegeven, mag de volgende opgave posten (als je echter na drie posts aan de beurt bent, mag je nog een opdracht plaatsen)
  • Indien jouw antwoord al geplaatst is door iemand, hoef je dat zelf uiteraard niet meer te doen
  • Als de vraagsteller een tijdje niet gezegd heeft of een antwoord goed of fout is, stuur hem of de Moderator van GTA III een PB'tje
  • Hetzelfde geldt voor als iemand die aan de beurt is na een tijdje nog geen opgave gepost heeft: stuur hem of de Moderator van GTA III een PB'tje
  • Uiteraard zijn ook hier de reguliere forumregels van kracht.

Op welk eiland staat het hoofdgebouw van AMCO?

(een makkelijke om mee te beginnen) icon_mrgreen.gif

• Reacties 3.1k
  • Bezichtigingen 288.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1762669

Ik zou deze vraag kunnen beantwoorden :puh: , maar ik heb er eigenlijk helemaal geen zin in. Ik wou zelfs ooit een OTO's-list van GTAIII publiceren, maar dat plan is alweer van de baan. Hoewel ik de screens nog wel ergens op mijn pc zou moeten hebben.. Niet alle screens btw. Maar ik heb er zeker nog een paar.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1768252

Dat is goed genoeg!

Ik zou graag je bronnen willen betreffende de Construction en Real Estate antwoorden? :puh:

Maar je mag in ieder geval een nieuwe vraag stellen!!

Ik ben ook zeer benieuwd naar de bronnen...en ook wat dat dan precies voor media zijn. Volgens mij is mijn antwoord namelijk ook goed genoeg en ik zou dan ook graag van Mark B. willen weten wat hij onder media verstaat.

Geplaatst:
comment_1768422

Ik quote van de teasersite van Love Media:

"With newspapers, television stations and radio stations across the US and the free world, alongside a wide array of industrial and technological interests, we at Love Media ensure you get the truth behind the story every time."

Onder media versta ik dus televisie, radio en krant ;)

Ik zie nu ook gelijk de bron staan die PrioXCoMBo heeft gebruikt...

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1768807

Onder media versta ik dus televisie, radio en krant ;)

Ja, ik ook...en daarom vraag ik me nog steeds af waarom Construction en Real Estate bij het goede antwoord horen. Sowieso zijn dat volgens mij geen namen van media, en dus kan Love Media er ook geen "beheerder" van zijn, waar expliciet naar werd gevraagd. Evenals Bitch 'N Dog Food, wat PrioXCoMBo ook in zijn antwoord geeft. Dat is een fabriek van hondenvoer en geen mediabedrijf.

Tot slot vraag ik me af waaruit blijkt dat Head Radio onder Love Media valt, want dat heb ik bij mijn bron (lovemedia.tv) niet zien staan.

Ik vind 't prima dat PrioXCoMBo de volgende vraag stelt hoor, maar ik wil wel graag dat dit nader verklaard wordt. Naar mijn idee is mijn antwoord op de vraag namelijk correct en bevat het antwoord van PrioXCoMBo antwoorden die er helemaal niet tussen horen te staan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.