Jump to content
Geplaatst:
comment_176849

GTA III quiz

Wie de vraag goed heeft, mag de volgende vraag stellen.

Regels

• Maximaal 3 posts per persoon per dag. Als je aan de beurt bent mag je dat iets overschrijden indien nodig, maar houd het beperkt.
  • Degene die als eerste het goede antwoord heeft gegeven, mag de volgende opgave posten (als je echter na drie posts aan de beurt bent, mag je nog een opdracht plaatsen)
  • Indien jouw antwoord al geplaatst is door iemand, hoef je dat zelf uiteraard niet meer te doen
  • Als de vraagsteller een tijdje niet gezegd heeft of een antwoord goed of fout is, stuur hem of de Moderator van GTA III een PB'tje
  • Hetzelfde geldt voor als iemand die aan de beurt is na een tijdje nog geen opgave gepost heeft: stuur hem of de Moderator van GTA III een PB'tje
  • Uiteraard zijn ook hier de reguliere forumregels van kracht.

Op welk eiland staat het hoofdgebouw van AMCO?

(een makkelijke om mee te beginnen) icon_mrgreen.gif

• Reacties 3.1k
  • Bezichtigingen 288.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_478119

• Triads = Chinatown & Portland Harbor
  • Yakuza = Newport
  • Forelli Family = Saint Marks (eigenlijk zit de Forelli Family niet echt in GTA III, je hoeft alleen maar een Forelli te vermoorden....)
  • Leone Family = Saint Marks & Red Light District
  • South Side Hoods = Cedar Grove
  • Colombian Cartel = Wichita Gardens & Construction Site
  • Diablos = Hepburn Heights
  • Yardies = Newport

Geplaatst:
comment_478230
  • Yakuza = Newport
  • Forelli Family = Saint Marks (eigenlijk zit de Forelli Family niet echt in GTA III, je hoeft alleen maar een Forelli te vermoorden....)
  • Yardies = Newport

Ja, dit is goed. Maar er zitten toch nog enkele foutjes in. Maar stel gerust de volgende vraag. :)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_478391
  • Yakuza = Newport
  • Yardies = Newport

Ja, dit is goed. Maar er zitten toch nog enkele foutjes in. Maar stel gerust de volgende vraag. :)

Jaa, ik kon niet op de naam komen van een aantal gebieden, en daardoor heb ik wat weggelaten in de hoop dat je me wel de beurt gaf...:puh:

Volgende vraag: Wat is het beroep van Benjamin Mill...?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_478682
mag ik ook ff een vraagje stelle?

WHO THE FUCK IS BENJAMIN MILL?!

Tja, en dat is dan ook het lastige aan deze vraag....zonder te weten wie Benjamin Mill is, wordt het lastig om het goede antwoord te gaan geven. Maar als ik zeg wie het is, geef ik eigenlijk al antwoord op de vraag, dus ik zeg eerst nog niks... :sst:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_481756
Misschien de echte naam van The Old Oriental Man???

Nee, ook niet goed. Aangezien Benjamin Mill in hetzelfde filmpje voorkomt als The Old Oriental Gentleman, is hier een kleine tip: Intro

Geplaatst:
comment_481790

Oké, de nieuwslezeres kan het niet zijn omdat Benjamin een mannennaam is, de overige personen die nog in de intro meedoen zijn Catalina, wat ook uitgesloten is, aangezien het een vrouw is, 8-Ball heb je dan nog, maar die heeft Guru als voice-actor, dan de Old Oriëntal Man, die was het niet zei je, Claude is het ook niet, want die praat niet, en niemand speelt hem dus, dan is de enige kans nog de gast die "...Señor Dickhead, it's no problem to kill you..." zegt, dat is een Colombian Cortel, is dat het antwoord?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_481792
Oké, de nieuwslezeres kan het niet zijn omdat Benjamin een mannennaam is, de overige personen die nog in de intro meedoen zijn Catalina, wat ook uitgesloten is, aangezien het een vrouw is, 8-Ball heb je dan nog, maar die heeft Guru als voice-actor, dan de Old Oriëntal Man, die was het niet zei je, Claude is het ook niet, want die praat niet, en niemand speelt hem dus, dan is de enige kans nog de gast die "...Señor Dickhead, it's no problem to kill you..." zegt, dat is een Colombian Cortel, is dat het antwoord?

Nee, een Colombian Cartel-member is ook niet het goede antwoord. Ik heb niet gezegd dat hij in beeld was, maar zijn naam komt voor in het introfilmpje...er zijn dus nog meer mogelijkheden...:Y

Geplaatst:
comment_481805

Ik heb hem... Hij is een schrijver voor de Liberty Tree

benjaminmillbt9.th.jpg

Klik maar op het plaatje... Hij schreef het stukje over "Ambulance Drivers..."

Bewerkt: door ralgeu

Geplaatst:
  • Auteur
comment_481854
Ik heb hem... Hij is een schrijver voor de Liberty Tree

benjaminmillbt9.th.jpg

Klik maar op het plaatje... Hij schreef het stukje over "Ambulance Drivers..."

Eindelijk het goede antwoord. Benjamin Mill is dus een verslaggever/journalist van de Liberty Tree.

Volgende vraag voor jou, ralgeu ;)

Geplaatst:
comment_481894

Aangezien Delanoll op pagina 80 een onophoudbare vraag had :bonk: , geef ik deze aan hem door... Hij is voor jou Delanoll... Hij moet natuurlijk wel reageren

Bewerkt: door ralgeu

Geplaatst:
comment_481931
Aangezien Delanoll op pagina 80 een onophoudbare vraag had :bonk: , geef ik deze aan hem door... Hij is voor jou Delanoll... Hij moet natuurlijk wel reageren
dankje :*D wie is de eigenaar van het vliegveld op shoreside? het antwoord is te vinden op het vliegveld, hij is eigenlijk heel makkelijk...

Bewerkt: door Delanoll

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.