Jump to content
Geplaatst:
comment_176849

GTA III quiz

Wie de vraag goed heeft, mag de volgende vraag stellen.

Regels

• Maximaal 3 posts per persoon per dag. Als je aan de beurt bent mag je dat iets overschrijden indien nodig, maar houd het beperkt.
  • Degene die als eerste het goede antwoord heeft gegeven, mag de volgende opgave posten (als je echter na drie posts aan de beurt bent, mag je nog een opdracht plaatsen)
  • Indien jouw antwoord al geplaatst is door iemand, hoef je dat zelf uiteraard niet meer te doen
  • Als de vraagsteller een tijdje niet gezegd heeft of een antwoord goed of fout is, stuur hem of de Moderator van GTA III een PB'tje
  • Hetzelfde geldt voor als iemand die aan de beurt is na een tijdje nog geen opgave gepost heeft: stuur hem of de Moderator van GTA III een PB'tje
  • Uiteraard zijn ook hier de reguliere forumregels van kracht.

Op welk eiland staat het hoofdgebouw van AMCO?

(een makkelijke om mee te beginnen) icon_mrgreen.gif

• Reacties 3.1k
  • Bezichtigingen 288.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_485484

Ik heb er zelfs 16, want behalve de lijst van Svenie heb ik ook nog de Panlantic, de Borgnine en de Train als niet nodig staan. En dat zijn ook voertuigen natuurlijk. En héél eerlijk hoort er ook nog de RC Bandit op :Y

Edit: maakt niet uit hoor Svenie. Als het antwoord goed is krijg jij hem :Y

Geplaatst:
comment_485699

Ammu-nation Portland:

Colt 45: $250

Uzi: $800

Ammu-nation Staunton Island:

AK47: $3000

SniperRifle: $10000

Grenades: $2000

Uzi: $800

Phil's Army Surplus Store:

RocketLauncher: $25000

M16: $5000

Shotgun: $1500

ShoreSide Vale:

Achter politiebureau:

Molotov: $2000

FlameThrower: $25000

Geplaatst:
comment_487998

Mmmhh... :? Kan zijn, maar toch heb ik de naam ergens gehoord.

Zoek anders nog maar ff, ik zal morgen kijken of de naam genoemd wordt (ben weer opnieuw begonnen met GTA3, ik ben er zo :cab: )

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.