Jump to content
Geplaatst:
comment_176849

GTA III quiz

Wie de vraag goed heeft, mag de volgende vraag stellen.

Regels

• Maximaal 3 posts per persoon per dag. Als je aan de beurt bent mag je dat iets overschrijden indien nodig, maar houd het beperkt.
  • Degene die als eerste het goede antwoord heeft gegeven, mag de volgende opgave posten (als je echter na drie posts aan de beurt bent, mag je nog een opdracht plaatsen)
  • Indien jouw antwoord al geplaatst is door iemand, hoef je dat zelf uiteraard niet meer te doen
  • Als de vraagsteller een tijdje niet gezegd heeft of een antwoord goed of fout is, stuur hem of de Moderator van GTA III een PB'tje
  • Hetzelfde geldt voor als iemand die aan de beurt is na een tijdje nog geen opgave gepost heeft: stuur hem of de Moderator van GTA III een PB'tje
  • Uiteraard zijn ook hier de reguliere forumregels van kracht.

Op welk eiland staat het hoofdgebouw van AMCO?

(een makkelijke om mee te beginnen) icon_mrgreen.gif

• Reacties 3.1k
  • Bezichtigingen 288.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_488094

Dit word inderdaad niet in het spel vermeld, maar op de gta3 site staat in een ander huisje dat DJ Jelly Doughnut in een ander huisje dat vlakbij het WareHouse staat plaatjes draait. Dus ik denk dat je dit bedoelt, anders weet ik het ook niet meer

Bewerkt: door ArticLight

Geplaatst:
comment_488352

Asuka Kasen is erg goed in vijanden martelen en zo informatie los te krijgen.

In GTA3 past ze dit toe op Miguel van de Colombian Cartel. Ze wil wraak voor haar dode broer Kenji, waarvan ze denkt dat die vermoord is door de Cartel.

Geplaatst:
comment_489039

The Pick-Up ---> Triads

Sayonara Salvatore ---> Leone's

Introduction ---> Colombian Cartel

Uzi Rider ---> Diablo's

Kingdom Come ---> Yardie's

Edit: De Forelli's vergeten. :bonk:

Bewerkt: door Svenie

Geplaatst:
comment_489048

Leuke vraag, maar van sommigen kun je het moeilijk weten, is het meer per gang, of per persoon?

Catalina - openingsscène

Forelli's - Mike Lips Last Lunch

Triads - Farewell "Chunky" Lee Chong

Leone Family - Sayonara Salvatore

Colombian Cartel - Het hele spel

Diablos - Uzi Rider

Yardies - Kingdom Come

Veel mensen zijn echter al dood voor ze een hekel aan je kunnen krijgen omdat je ze in opdracht van een ander moet doen.

Geplaatst:
comment_489383

Het moet wel de Enforcer zijn want je hoeft niet persé in die Kuruma gaan zitten, je kan ook de stad inrennen en eerst een andere wagen jatten bijv.

Geplaatst:
comment_489589

dan heb ik het goed maar ik moet wel even wachten tot baffie het echt bevestigt want misschien had hij daar niet aan gedacht en was het antwoord wat hij in gedachten had de kuruma wie weet

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.