Jump to content
Geplaatst:
comment_176849

GTA III quiz

Wie de vraag goed heeft, mag de volgende vraag stellen.

Regels

• Maximaal 3 posts per persoon per dag. Als je aan de beurt bent mag je dat iets overschrijden indien nodig, maar houd het beperkt.
  • Degene die als eerste het goede antwoord heeft gegeven, mag de volgende opgave posten (als je echter na drie posts aan de beurt bent, mag je nog een opdracht plaatsen)
  • Indien jouw antwoord al geplaatst is door iemand, hoef je dat zelf uiteraard niet meer te doen
  • Als de vraagsteller een tijdje niet gezegd heeft of een antwoord goed of fout is, stuur hem of de Moderator van GTA III een PB'tje
  • Hetzelfde geldt voor als iemand die aan de beurt is na een tijdje nog geen opgave gepost heeft: stuur hem of de Moderator van GTA III een PB'tje
  • Uiteraard zijn ook hier de reguliere forumregels van kracht.

Op welk eiland staat het hoofdgebouw van AMCO?

(een makkelijke om mee te beginnen) icon_mrgreen.gif

• Reacties 3.1k
  • Bezichtigingen 288.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_521247

Hij schuilt in de toiletten van Belville Park omdat hij bang is dat zijn corrupte zaakjes worden opgemerkt door de CIA. Nadat hij is opgemerkt door de CIA vlucht hij met hulp van Claude naar Miami.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_521349
Waarom wil Salvatore Claude uit de weg ruimen volgens Maria?
...so he was offering you to the Cartel to make a deal.
Salvatore wil Claude dus vermoorden om een deal te maken met de Colombian Cartel. :Y

Bron: WikiGTA. Nu kun je natuurlijk zeggen dat het laf is dat ik dat op WikiGTA op zoek, maar die pagina heb ik zelf geschreven, dus ik heb er dit keer geen problemen mee....:clown:

Geplaatst:
comment_521355
Salvatore wil Claude dus vermoorden om een deal te maken met de Colombian Cartel. :Y

Bron: WikiGTA. Nu kun je natuurlijk zeggen dat het laf is dat ik dat op WikiGTA op zoek, maar die pagina heb ik zelf geschreven, dus ik heb er dit keer geen problemen mee....:clown:

Ik heb geen problemen met het gebruiken van WikiGta :Y . Ik kon zelf niet echt op een moeilijke vraag komen. Het antwoord is trouwens goed. NandroDavids mag de volgende vraag stellen. :cya:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_521364

Ik heb geen problemen met het gebruiken van WikiGta :Y . Ik kon zelf niet echt op een moeilijke vraag komen. Het antwoord is trouwens goed. NandroDavids mag de volgende vraag stellen. :cya:

Ok, hier is de volgende vraag....nou ja, niet echt een vraag, maar dat lijkt me geen probleem.

Noem minstens 2 missies die de opzet van een Rampage hebben. (Dus binnen een bepaalde tijd een bepaald aantal gangmembers vermoorden...)

Geplaatst:
comment_526299

Ik doe maar een vraag want S.W.A.T. geeft geen antwoord. Mijn vraag luidt:

Hoeveel gangwars komen er in het gehele spel voor en na welke missie worden ze zeg maar 'geactiveerd.'

Geplaatst:
comment_526819

Volgensmij zijn dit ze allemaal:

- De Triads, na ''farewell chunky lee chong''

- De Leones, na ''last request''

- De Colombian Cartel, na ''bomb da base act 2''

- De Diablo's, na ''Uzi Rider'' (als je deze zijmissie niet hebt gehaald heb je dus peace met ze)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.