Roxx0rz Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 ik heb dit van een andere site: AT-400 Info: Huge Passenger Plane Can fly the highest. Parked Locations:*Inside the south east Hanger in Las Venturas Airport after you have beaten the story Missions (stand in front of hanger door to open it) Spawn Locations:None ----------------------------------------------------------------------------------- ik heb een 100% savegame van iemand anders (ben zelf bezig met m'n eigen) maar nu is het probleem: hij staat niet in de zuidwestelijke hangar op LV airport. ik heb er meerdere keren gekeken maar hij staat er steeds niet weet iemand waar ik em kan vinden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kortman_8 Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 (bewerkt) Nee, dat ik weet niet. En er is ook geen code voor. EDIT:Het is ook de zuid-oostelijke hangar. Bewerkt: 10 juli 2005 door kortman_8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 ik heb dit van een andere site:AT-400 Info: Huge Passenger Plane Can fly the highest. Parked Locations:*Inside the south east Hanger in Las Venturas Airport after you have beaten the story Missions (stand in front of hanger door to open it) Spawn Locations:None ----------------------------------------------------------------------------------- ik heb een 100% savegame van iemand anders (ben zelf bezig met m'n eigen) maar nu is het probleem: hij staat niet in de zuidwestelijke hangar op LV airport. ik heb er meerdere keren gekeken maar hij staat er steeds niet weet iemand waar ik em kan vinden? Ja, ff kijke, "inside the south east hanger in LV", en jij zegt dta ie niet in de zuidwestelijke staat? logishc, want hij zou in de zuidoostlijke moete staan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eggie123 Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 die 100% van gtagames.. als je die save download.. en der in zet.. dan kun je um daar vinden kheb der al meerdere malen ingevolgen...(maar kheb um ondertussen zelf ook al bijna 100% ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 10 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 (bewerkt) die heb ik al gedownload en friemel, AUB niet hetzelfde zeggen als kraay... ik had die al gelezen en ik ga hem zo zoeken edit: waar dan? btw. het vliegtuig waar ik op sta is een Nevada Bewerkt: 10 juli 2005 door BoMBeRMeN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 die heb ik al gedownloaden friemel, AUB niet hetzelfde zeggen als kraay... ik had die al gelezen en ik ga hem zo zoeken edit: waar dan? btw. het vliegtuig waar ik op sta is een Nevada in die garage staat er altijd alleen AT400!! niks anders hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 (bewerkt) Kraay had hier toch niet gepost. :huh: En normaal staat die vlieger in de hangar waar jij staat Als hij er niet staat met je auto naar ander andere kant rijden en dan weer terug. Bij mij lukt dat meestal. Bewerkt: 10 juli 2005 door Renne Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 11 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 (bewerkt) okee, ik zal dat proberen... oops ik d8 dat kraay dat was gevonden hij stond in die bunker wist ik niet.... Bewerkt: 13 juli 2005 door BoMBeRMeN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.