Aangezien ik niet zo heel veel verstand heb van hardware, wou ik hier aan jullie even hulp vragen. Ik wil graag een nieuwe goeie videokaart, want mijn NVIDIA GeForce 6200 TurboCache (512 MB) is behoorlijk oud. Daarom heb ik hier een lijst met een videokaarten. Welke raden jullie mij aan? Het mag niet boven de €100,- zijn, en mijn computer moet er niet van gaan crashen of wat dan ook. Het moet ook een goeie videokaart zijn. Niet zo'n klote-ding wat ik nu heb.
Dit is mijn computer:
Processor: Intel Pentium 4, 3.00GHz
Memory: 1024MB RAM
Hard Drive: XP Station, 45 GB
Video Card: NVIDIA GeForce 6200 TurboCache (512 MB)
Monitor: Plug en Play-monitor
Sound Card: Realtek High Definition Audio
Speakers/Headphones: Compaq Speakers
Keyboard: Microsoft PS/2-toetsenbord
Mouse: Microsoft PS/2-muis
Mouse Surface: Floriade Mouse Mat
Operating System: Windows XP Professional - Service Pack 3
Motherboard: Hewleet-Packard
Computer Case: Compaq Presario 061
Alvast bedankt.
EDIT: Graag geen gelul als: "Koop een nieuwe PC." Dat ben ik ook van plan, maar niet op dit moment.
Aangezien ik niet zo heel veel verstand heb van hardware, wou ik hier aan jullie even hulp vragen. Ik wil graag een nieuwe goeie videokaart, want mijn NVIDIA GeForce 6200 TurboCache (512 MB) is behoorlijk oud. Daarom heb ik hier een lijst met een videokaarten. Welke raden jullie mij aan? Het mag niet boven de €100,- zijn, en mijn computer moet er niet van gaan crashen of wat dan ook. Het moet ook een goeie videokaart zijn. Niet zo'n klote-ding wat ik nu heb.
Dit is mijn computer:
Alvast bedankt.
EDIT: Graag geen gelul als: "Koop een nieuwe PC." Dat ben ik ook van plan, maar niet op dit moment.
Bewerkt: door Ottoman 47