October 1, 201213 yr egt vet gruwelijk al kost ie geld koop ik hem gewoon egt kut, het wordt allemaal steeds beter.
October 1, 201213 yr egt vet gruwelijk al kost ie geld koop ik hem gewoon egt kut, het wordt allemaal steeds beter. Hij is en blijft gewoon gratis
October 1, 201213 yr Author We zouden er geld voor moeten vragen, dan hadden we alleen al op GTAGarage 587.811 x prijs verdiend. Maar nee, het is en blijft inderdaad gratis.
October 2, 201213 yr Kan je dan dus ook als er een tekst verschijnt de tekst inspreken en die dan als geluid doen?
October 2, 201213 yr Ik ga een GTAForum-storyline maken als jullie dit af hebben, oké? Grove Street --> Wilde Ganzen Ballas --> Hustlers United Varrios Los Aztecas --> North Storm Las Venturas Mafia --> CoveSight Triads --> The Underground Rifa --> BeaT DowN Cops --> Mods Schaamteloos reviven: Edited October 2, 201213 yr by SpacyColours
October 2, 201213 yr Ik ga een GTAForum-storyline maken als jullie dit af hebben, oké? Grove Street --> Wilde Ganzen Ballas --> Hustlers United Varrios Los Aztecas --> North Storm Las Venturas Mafia --> CoveSight Triads --> The Underground Rifa --> BeaT DowN Cops --> Mods Schaamteloos reviven: Daar kan je denk ik wel maanden mee bezig zijn!Lijkt me echt geweldig xD