Geplaatst: 1 oktober 201212 jaren comment_1968772 World of Warplanes Uitgever: Wargaming.net Ontwikkelaar: Wargaming.net Genre: Oorlog Platform: PC Release: BETA-fase is van start gegaan! Distributie: Download Multiplayer: Alleen multiplayer Aantal Spelers: 15 man per team. In totaal: 30 man Aangezien de BETA-fase is gestart, heb ik dit topic geopend. Zelf ben ik een van de gelukkigen die de BETA mag spelen! ====== Er zijn nu 59 vliegtuigmodellen beschikbaar. Van Rusland, Amerika en Duitsland. Er zijn 4 soorten groepen: Fighters Heavy Fighters Carrier-based Fighters Ground-Attack ====== Tech trees: Japan: (Later beschikbaar!) Rusland: Amerika: Duitsland: ====== Media: Bewerkt: 1 oktober 201212 jaren door Sammie_GTA
Geplaatst: 21 oktober 201212 jaren comment_1972845 Ik heb ook de beta gespeeld, en ik vond Warplanes snel saai worden. bij tier 4 had ik het wel gezien
Geplaatst: 21 oktober 201212 jaren comment_1972848 Zelfde gold voor mij, vond het niet echt een geweldig spel en het schieten was ook knap lastig.
Geplaatst: 29 oktober 201212 jaren comment_1975983 ik mis guided rockets ( zoals in BF2 ), nu moet je precies maar met je MG met wat geluk iemand raken
World of Warplanes
Uitgever: Wargaming.net
Ontwikkelaar: Wargaming.net
Genre: Oorlog
Platform: PC
Release: BETA-fase is van start gegaan!
Distributie: Download
Multiplayer: Alleen multiplayer
Aantal Spelers: 15 man per team. In totaal: 30 man
Aangezien de BETA-fase is gestart, heb ik dit topic geopend. Zelf ben ik een van de gelukkigen die de BETA mag spelen!
======
Er zijn nu 59 vliegtuigmodellen beschikbaar. Van Rusland, Amerika en Duitsland. Er zijn 4 soorten groepen:
Fighters
Heavy Fighters
Carrier-based Fighters
Ground-Attack
======
Tech trees:
Japan: (Later beschikbaar!)
Rusland:
Amerika:
Duitsland:
======
Media: