Jump to content
Geplaatst:
comment_1970847

De KNVB (Koninklijke Nederlandse Voetbal Bond) is vandaag een actie gestart voor het homoseksualiteit. De KNVB vindt dat de homo's uit de kast moeten komen. Aangezien dit veel homo's niet doen wegens pesterijen. Zoals in het betaald voetbal spreekkorens door het stadion.

Zie hier en hier het nieuwsbericht van de KNVB

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Ueul7B_Z77w

Wat vinden jullie nou eigenlijk van de homoseksualiteit in de sportwereld, in de kast blijven of eruit?

• Reacties 46
  • Bezichtigingen 8.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1987654

Feit alleen al dat er om de seksuele geaardheid van C. Ronaldo zoveel te doen is legt een grootschalige probleem bloot... Is hij homoseksueel? Is hij niet homoseksueel? Beide vragen zijn voor zijn spel irrelevant, wat doet het er toe? Hij kan een aardig balletje trappen, daar gaat het om.. Dat hij, wanneer hij inderdaad homoseksueel blijkt te zijn, zijn carrière om zeep helpt is toch te triest voor woorden.. Laat mensen toch in hun waarde, het idee alleen al dat ze je aanranden of zichzelf betasten in eenzelfde kleedkamer slaat nergens op.. Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.. Denk daar maar eens over na! ^^

Zeg knullert, wat insinueert u daar nu? ^^

Ik zei alleen dat ik alle begrip heb voor de situatie van dhr. Ronaldo, meer niet. Ik doe verder afstand van alle andere uitspraken/insinuaties/problematiek rondom C. Ronaldo. Hihi

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.