Jump to content
Geplaatst:
comment_1971350

bij mij reageerde gta 4 niet meer en daarom moest ik het opnieuw installeren en komt er een zwart schermpje links boven en het verdwijnt direckt wat moet ik nu doen dit is een klein filmpje van het beeld dat ik heb

sorry dat het beeld omgekeerd is hoor

>>> Door Hanneswasco: Bericht afgesplitst in nieuw topic. Ander probleem => ander topic.<<<

Bewerkt: door Joriz
Vaag filmpje weggehaald. Om daar nou weer onze upload ruimte mee te verspillen ...

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1971814

Mercie allemaal om mij te helpen zal het morgen uitproberen

ok ik heb het gedaan maar nu toont hij dit

post-134967-0-44328100-1350469047.jpg

en dit

post-134967-0-24009700-1350469130.jpg

Zou het slim zijn om het nog eens te instaleren

aub zo snel mogelijk reageren

Bewerkt: door lol1234567890

Geplaatst:
comment_1972015

Als ik je error zo zie dan gaat er volgens mij iets mis met je social club meuk

Enigste wat ik me dan kan bedenken is om Rockstar`s social club te uninstallen & vervolgensovernieuw de social club installeren.

http://www.rockstarg...SGSC/index.html.

Cheers

Bewerkt: door EnergyCorse

Geplaatst:
comment_1972029

Je kan trouwens makkelijk screenshots van je scherm maken door op de Print screen toets te drukken, daarna naar Paint te gaan en te plakken (Ctrl + V). Daarna hoef je enkel nog de afbeelding op te slaan. ;)

De print screen toets staat hier:

toetsenbord-print%20screen_640x361.jpg

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1972037

ok zal nu eens proberen

maar ik kan rockstar games niet verwijderen

Bewerkt: door lol1234567890

Geplaatst:
comment_1972067

En als je Windows 7 gebruikt en alles nog steeds niet werkt kan je ook GTA IV in compitabiliteitsmodus uitvoeren met Windows Vista.

Doe dit met GTAIV.exe en LaunchGTAIV.exe, wanneer je ook de Episodes from Liberty city hebt doe je dit ook met EFLC.exe en LaunchEFLC.exe

Dit verhelpt de meeste errors die je krijgt.

Screenshot :

1fRWg.png

Je hoeft ''Run in 640 x 480 screen resolution'' trouwens niet aan te vinken hoor.

Bewerkt: door Zombiespeed

Geplaatst:
comment_1972470

Als je niet vanaf het begint wilt beginnen kan je ook gewon een kant en klare savegame downloaden. Als je toch nog wat nieuws wilt meemaken dan zijn er vast ook wel savegames te vinden waarbij pas een deel van de missies is gedaan.

Geplaatst:
comment_1972475

Savegames kan je vinden in dit topic.

Het probleem is verder opgelost, felicitaties en gelukwensen kunnen in een profielreactie slotje.gif

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.