Jump to content
Geplaatst:
comment_1971663

Hallo Leden,

Het is me vandaag opgevallen dat mijn computer niet overal meer op reageerd.

Ook als ik internet opstart en gewoon ga internetten valt binnen 5 seconde internet weg.

Dan moet ik weer op het internet klikken om weer veder te kunnen typen en te kijken.

Ook is dat bij andere programma´s is dat.

Ik vind het heel erg vervelend.

Weten jullie wat ik er aan kan doen?

Alvast bedankt

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1971669

Kan je me wat meer vertellen over je PC?

De specificaties?

Ik heb evt wel wat voor je aangezien dit probleem wel eens eerder is besproken op andere sites.

http://www.nucia.eu/forum/threads/47355-Internet-explorer-en-andere-programma-s-sluiten-zich-direct

Misschien dat je daar wat wijzer uit wordt

Bewerkt: door Mitchelhal

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1971679

Pc specificaties :

AMD Quad-core Processor A6-3420M with Turbo CORE Technology up to 2.40 GHz.

-AMD Radeon HD 6520G with 512 MB graphics System Memory.

-8 GB DDR3 Memory Installed

-750 GB HDD

-DVD-Super Multi DL drive

-Acer Nplify 802.11b/g/n

Als browser gebruik ik Google Chrome.

Edit : ComboFix Werkt niet. :ch:

Bewerkt: door niko.bellic

Geplaatst:
comment_1971689

Jullie vragen 2 totale onzinnige dingen? Wat boeit ten eerste de specs van de PC hierbij? Geen flikker? En wat boeit de internetsignaal? Ook geen flikker.

Ik denk eerder aan een virus, laat je computer is helemaal scannen, eventueel door meerdere virusscanners (LETOP: NIET TEGELIJK! EN EENTJE PER KEER AAN!)

Of; zijn je drivers up-to-date?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1971711

Jullie vragen 2 totale onzinnige dingen? Wat boeit ten eerste de specs van de PC hierbij? Geen flikker? En wat boeit de internetsignaal? Ook geen flikker.

Ik denk eerder aan een virus, laat je computer is helemaal scannen, eventueel door meerdere virusscanners (LETOP: NIET TEGELIJK! EN EENTJE PER KEER AAN!)

Of; zijn je drivers up-to-date?

Bedankt. Er beleken heel erg veel tracking cookies in mijn computer te zitten, Dus die heeft mijn virusscanner eruitgegooit.

Ook zat er een map in mijn computer met tracking als titel dus die heb ik er ook uitgegooid. Toen mijn computer opnieuw opgestart.

En toen was het probleem weg! Bedankt :D

Geplaatst:
comment_1971722

Whahaha, dit meen je niet. Tracking cookies zijn geen virussen en kunnen ook niet je computer verkloten, hoogstens wat informatie vergaren. En hoezo is het vragen naar de signaalsterkte raar als de persoon zegt "Ook als ik internet opstart en gewoon ga internetten valt binnen 5 seconde internet weg."?

Ik denk dat het gewoon één of andere windows of programma bug was, die is opgelost door gewoon opnieuw op te starten.

Bewerkt: door Maikle

Geplaatst:
comment_1971726

En hoezo is het vragen naar de signaalsterkte raar als de persoon zegt "Ook als ik internet opstart en gewoon ga internetten valt binnen 5 seconde internet weg."?

Volgens mij had de topicstarter het niet over de internetverbinding die wegviel maar de internetbrowser die vanzelf afsloot, vandaar de verwarring waarschijnlijk.

Geplaatst:
comment_1971770

Ooit begrijpend lezen gehad? (Voor de mensen die zich hier op aangesproken moeten voelen.)

Het heet interpreteren en iedereen doet dat anders. Het alfabet is maar een magere manier van communiceren, gecombineerd met verwarring door de (rare) vraagstelling gebeuren er interpretatie fouten.

Geplaatst:
comment_1971848

Wat is eigenlijk het verschil tussen Tracking Cookies en normale Cookies bijv van GtaForum? Want als ik mijn pc scan dan heb ik ook veel Tracking Cookies. Stuur nou geen link van Wikipedia want daar staat een lap tekst waar ik niks van begrijp. Gewoon een goede uitleg :puh::)

Geplaatst:
comment_1971869

Tracking cookies worden vaak gebruikt door adverteerders. Met deze cookies kunnen zij volgen op welke sites je nog meer bent geweest (indien hun advertenties daar ook op stonden), zodat ze persoonlijke advertenties kunnen bieden met jouw interesses. Ze zijn dus in principe ongevaarlijk, maar ze liggen wel gevoelig qua privacy.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.