Geplaatst: 25 oktober 201212 jaren comment_1974341 Haaii mensjes, Even een vraag: Ik probeerde dus een mod te installeren zoals ik altijd doe, (heb er wel verstand van want had vorig jaar bijna alles met mods) alleen als ik het spel dan speel dan zie je je mods niet, ik bedoel dan is alles nog gewoon. Ik werk met IMGTool en heb ook met SAMI geprobeerd.. Iemand helllpp mee!?
Geplaatst: 25 oktober 201212 jaren Auteur comment_1974343 Misschien opnieuw installeren? Zou wel kunnen, maar het spel werkt nog gewoon.. Alleen snap ik niet waarom de mod het niet doet.
Geplaatst: 25 oktober 201212 jaren Auteur comment_1974345 Ik had normaalgesproken V2.0 maar heb gedowngrade naar V1.0 (had ik dus al gedaan)
Geplaatst: 25 oktober 201212 jaren comment_1974538 Wel Rebuild Archive gedaan? Anders werkt het namelijk niet.
Geplaatst: 26 oktober 201212 jaren Auteur comment_1974652 Wel Rebuild Archive gedaan? Anders werkt het namelijk niet. Natuurlijk heb ik dat gedaan, ik kan wel met imgtool werken
Geplaatst: 26 oktober 201212 jaren comment_1974710 Wellicht meer informatie geven? Wat is er anders aan t.o.v. de vorige keer dat je mods had gebruikt?
Geplaatst: 26 oktober 201212 jaren Auteur comment_1974811 Wellicht meer informatie geven? Wat is er anders aan t.o.v. de vorige keer dat je mods had gebruikt? Eigenlijk helemaal niets, laatste keer dat ik San Andreas had gemod was in 2011, zo rond februari.. Toen deed ik het zelfde als nu maar toen deden de mods het alleen op SA-MP (wat heel raar was). Opnieuw installeren hielp toen wel maar daarna had ik het niet meer gespeeld omdat zonder mods saai was. Eigenlijk snap ik niet waarom hij niet werkt, alles blijft het zelfde..
Haaii mensjes,
Even een vraag:
Ik probeerde dus een mod te installeren zoals ik altijd doe, (heb er wel verstand van want had vorig jaar bijna alles met mods)
alleen als ik het spel dan speel dan zie je je mods niet, ik bedoel dan is alles nog gewoon.
Ik werk met IMGTool en heb ook met SAMI geprobeerd..
Iemand helllpp mee!?