Geplaatst: 11 juli 200520 jaren comment_177177 Op het eiland San Fierro, is een haven. Ik reed daarna toe tot ik op een gegeven moment een bord zag staan, met allemaal auto namen erop. Ik herkende dat ergens van dat kom je ook tegen in een film genaamd: Gone in 60 seconds. Daar moeten ze binnen 4 dagen, 50 auto's stelen al stonden hier niet 50 auto's op toch wel een paar. Hier vind je dat bord, ik heb er een foto van genomen. Ik kon niks vinden met de zoekfuntie, dus ik wist niet of dit al gemeld was.
Geplaatst: 13 juli 200520 jaren comment_179066 Er is geen reet van waar dat het iets met 'Gone in 60 Seconds' te maken heeft.... [Lees mijn eerdere bericht] En zoals de Godfather zei: Hier is het een schoolbord... DaddyPimp
Geplaatst: 8 februari 200619 jaren comment_334736 In de film staat het met onzichtbare letters op de muur,en moeten ze met BlackLights de namen van de muur lezen.... niet in de ORIGINELE gone in 60 seconds (erg goed film trouwens .. uit 1974 .. gewldig goede en HEEEEEL lange achtervolgingsscene (40 minuten ) .. met veeeeeel chaos en kapotte politieauto's ) zal wel een screenshot maken als je wilt overigens .. telt de in/export mee voor de 100% Bewerkt: 8 februari 200619 jaren door coz
Geplaatst: 8 februari 200619 jaren comment_334744 Dus het telt niet mee. fijn. maar de LIJST is misschien wel een verwijzing naar (de orginele) film gone is 60 seconds, en een verwijzing is een EE, dus je zou kunnen zeggen dat dit een EE is. Bewerkt: 8 februari 200619 jaren door Nickonly
Geplaatst: 8 februari 200619 jaren comment_334801 overigens .. telt de in/export mee voor de 100% Dus het telt niet mee. fijn. het telt dus WEL mee [trust me , heb SA al op 100% )
Geplaatst: 8 februari 200619 jaren comment_334807 overigens leuk detail .. die achtervolging vind plaats in carson city (zie ook screenshot) en nog 2 andere ... zal wel even zoeken ... maar carson komt dus weer voor in SA Bewerkt: 8 februari 200619 jaren door coz
Geplaatst: 18 juni 200619 jaren comment_443912 dat is gewoon een missie die je kunt doen gewoon auto's terugbrengen.
Geplaatst: 19 juni 200619 jaren comment_444888 luister ''GTA-DYLAN''. WAAROM ga je iets posten in zo'n oud topic, wat in dat zelfde topic al 5 keer is gemeld, echt onnodig. IK persoonlijk heb de nieuwste dingen graag bovenaan
Geplaatst: 27 juni 200619 jaren comment_452574 k vind geen ee waar moeten ze het anders opschrijven?? een bierviltje ofsow?? en dit was bij gta vc ook toen was die film nog nie eens uit volgens mij...
Geplaatst: 28 juni 200619 jaren comment_452799 k vind geen ee waar moeten ze het anders opschrijven?? een bierviltje ofsow??en dit was bij gta vc ook toen was die film nog nie eens uit volgens mij... Ga dan niet door met posten, terwijl het al gebumpt is. Ontopic: De film kwam uit in 1974, zoals je eerder hebt kunnen lezen, en toen was er nog geen één GTA uit hoor.
Op het eiland San Fierro, is een haven.
Ik reed daarna toe tot ik op een gegeven moment een bord zag staan, met allemaal auto namen erop.
Ik herkende dat ergens van dat kom je ook tegen in een film genaamd: Gone in 60 seconds.
Daar moeten ze binnen 4 dagen, 50 auto's stelen al stonden hier niet 50 auto's op toch wel een paar.
Hier vind je dat bord, ik heb er een foto van genomen.
Ik kon niks vinden met de zoekfuntie, dus ik wist niet of dit al gemeld was.