Bierbuikje Geplaatst: 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2012 (bewerkt) Er is weer nieuwe artwork gelekt net zoals de vorige keer met de poolse website. GTA V spring release confirmed by GAME!Everyone already expected it, but now it is confirmed by a retailer in the United Kingdom. Retailer GAME posted in a tweet that you can pre-order the game now on their website. Earlier this month we saw a polish website releasing new artwork they got from a Sony Store employer. You can see these in the picture below! @GTAleaks.com Bewerkt: 7 november 2012 door VWO-er tags Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2012 Het ziet er echt echt uit maar je weet 't maar nooit. Overigens ziet de artwork er wel erg goed uit! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DunaX Geplaatst: 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2012 (bewerkt) Ik heb zojuist meer artwork gevonden + een releasedate. Hieronder zie je een foto! Het ziet er naar uit dat de woestijnen terug zullen komen en dat er vrouwelijke agenten op straat zullen lopen. Ook zullen de quad's terugkomen! Releasedate staat gepland tussen Maart en Mei 2013. Bron: http://rockstarinformer.com/246/ >>> Door VWO-er: Discussie uit het algemene GTA V-topic even afgesplitst en hieraan toegevoegd.<<< @ Modbreak: sorry, heb het niet voorbij zien komen Bewerkt: 30 oktober 2012 door DunaX Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2012 Als er vrouwelijke agenten op straat komen is dat wel zonde, ik moet ze toch echt kapot schieten als ze me lastig vallen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2012 Ik voorspel een derde feministische golf. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2012 http://www.bol.com/n...04004011823291/ "Beschikbaar op 26.04.2013" Leuk hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bodemloos Geplaatst: 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2012 Als er vrouwelijke agenten op straat komen is dat wel zonde, ik moet ze toch echt kapot schieten als ze me lastig vallen.. wie doet dat niet? het mannelijke ras is namelijk superieur! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2012 Zo te zien zijn er ook vrouwelijke criminelen, dus alles is eerlijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thomas1010 Geplaatst: 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2012 Ik heb de site bezocht (ben pools) en er stond er dat een lid van de forum die werkt bij een of andere magazine in Engeland de foto's heeft doorgestuurd nadat ze de artworks hebben gekregen voor de reclame van GTA IV en niet zoals in de Engelse teks staat van een Sony Store medewerken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Maarten11 Geplaatst: 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2012 Ik zou het geen probleem vinden om die vrouwelijke agent dood te schieten. Ik vind nou niet dat ze er erg nice uit ziet. Die criminele vrouw daarintegen.. Die artwork ziet er wel nice uit. Zo te zien komt de Quadbike ook weer terug. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2012 http://www.bol.com/n...04004011823291/ "Beschikbaar op 26.04.2013" Leuk hoor. Dat stond er volgens mij al langere tijd en is niet gebaseerd op info van Rockstar Games. Ik zou me dus niet teveel vasthouden aan 26 april, alhoewel ik wel verwacht dat GTA V rond die tijd gereleased zal worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2012 http://www.bol.com/n...04004011823291/ "Beschikbaar op 26.04.2013" Leuk hoor. Dat stond er volgens mij al langere tijd en is niet gebaseerd op info van Rockstar Games. Ik zou me dus niet teveel vasthouden aan 26 april, alhoewel ik wel verwacht dat GTA V rond die tijd gereleased zal worden. Mocht er overigens op dag van release een opsporingsbericht verschijnen aangaande een persoon "met krankzinnige blik in ogen, die aggressief door de winkelruit van Mediamarkt sprong, een PS3 pakte en hysterisch lachend wegrende (pas op, kan levensgevaarlijk zijn!)", dan weet je dat de PC-versie wat later komt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ajaxjeroenajx Geplaatst: 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2012 Ik vertrouw het toch niet helemaal vanwege die oudere screenshots die erin staan. Lijkt mij als een actie van iemand die het faked om het betrouwbaar over te laten komen. Maar goed dat ben ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2012 Het word dus geen 2012 meer in ieder geval. Vrouwelijke agentes overhoop knallen... Gaat weer leuk worden als ze gezeik daarmee krijgen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2012 Een vriend van mij zei op school dat die op TV een game programma zag waarin ze games testten en beoordeelden. En hij zei dat dat programma zei dat 15 november de release datum was Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.