Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_1976332

Zojuist heeft Rockstar Games ons per mail op te hoogte gesteld dat Grand Theft Auto V in de lente van 2013 uitkomt voor Playstation 3 en Xbox 360 (geen PC dus). Volgens Rockstar North is GTA5 de grootste en meest ambitieuze GTA titel tot nu toe. GTA5 speelt zich zoals reeds bekend was in de stad Los Santos (parodie op Los Angeles) af en in een levende omliggende omgeving van bergtop tot de diepte van de oceaan (kan je weer aangevallen worden door haaien of duiken?!?).

gallery_1_5_197998.jpg

Zoals Rockstar Games ook al eerder aankondigde zal er in november 2012 veel nieuwe informatie omtrent Grand Theft Auto V komen. Zo zal het Amerikaanse tijdschrift GameInformer, maar liefst 18 pagina's besteden aan GTA5 en zullen daarnaast ook veel nieuwe screenshots (en een mogelijke trailer) volgen. Wil je zelf meepraten over GTAV dan ben je welkom in het GTA5 forum!

• Reacties 207
  • Bezichtigingen 22.3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1976563

Het feit dat R* nu vele boze PC fans heeft is erg jammer, ook ik had liever een directe PC versie zodat we met z'n alle konden uitkijken naar dat speciale release moment. Maarja, niks aan te doen.

Geplaatst:
comment_1976565

Vervelend voor de PC gamers maar het is natuurlijk niet de eerste keer. Ik hoop dat ze bij GTA V eventuele DLC gewoon op beide platformen uitbrengen en niet dat gezeik met die exclusieve DLC. Daar word ik pas helemaal flauw van. En die telefoon is een persiflage richting Apple ? Cherry?

Geplaatst:
comment_1976587

Ze maken het vast wel op de pc, natuurlijk. Alleen komt er gewoon nog geen pc-versie uit. Daarnaast beschikken ze natuurlijk over prachtige fotobewerkingsprogramma's. Die foto komt echt niet direct uit de game hoor.

Geplaatst:
comment_1976589

Wat ik me net bedenkt, als ze nu nog geen pc versie hebben, waar zijn die prachtige screenshots dan van gemaakt???

Ik denk sowieso niet dat ze direct van de game genomen zijn. Ze zullen er ook vast wel een versie van het spel op de PC hebben, want het maken van het spel zelf gebeurt ook op de PC.

En anders is er vast wel iets om screenshots te maken op een console, maar nogmaals, het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat de shots direct van de game genomen zijn.

Geplaatst:
comment_1976592

9.jpg

Oordeel voor jezelf. Dit is één van de eerste screenshots van GTA IV maar ik heb nou niet het idee dat ze hem op een extreme manier bewerkt hebben of iets in die richting. Is altijd leuk de eerste screenshots bekijken van een spel wat al ff uit is en waar je veel details van kent. Zo zie je op de onderstaande foto dat Niko er toch wel heel slecht uit ziet.

5.jpg

Geplaatst:
comment_1976624

Ik geloof niet dat er veel bewerkt is aan de screenshots, om niet niet te zeggen. Er zitten te grote fouten in die ze hadden moeten wegwerken dan. Over de trailer bestaat geen twijfel dat die bewerkt is.

Geplaatst:
comment_1976648

Eerst was het enthousiasme er tot ik las dat het eerst op de consoles uitkomt. Mijn verwachtingen dalen dan weer enorm.

1. Wij moeten weer langer wachten.

2. Een port van de consoles naar de PC is zelden goed.

Achja diegene met één van deze consoles, veel plezier in de lente!

Geplaatst:
comment_1976651

Het nadeel van PC Gaming is natuurlijk ook dat er veel piraterij plaatsvind. Maar dit kan je natuurlijk weer bestrijden door gebruik van serial keys of iets in die richting. Iemand anders zei het eerder ook al als je iets op de PC uitbrengt zullen natuurlijk mensen ervoor kiezen om hem niet op de console te kopen maar illegaal te downloaden. Al ben ik bij een spel als GTA V er niet echt van overtuigt dat dit zoveel mensen zullen zijn dat ze er echt iets van zullen merken.

Ik download ook wel eens iets illegaal voor de PC om het te testen als een soort van langere demo. Als ik het leuk vind dan koop ik het voor de PlayStation 3 en als ik het niet leuk vind verwijder ik het spel gewoon van mijn pc en heb ik mijzelf een miskoop bespaard.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.