Jump to content
Geplaatst:
comment_1976745

Dit is de vraag van waar dat GTA zich eens moet afspelen. Geef je ideetjes door, en staaf je mening in dit topic.

Ik zou graag eens een GTA willen dat zich afspeelt rond Las Vegas en de Grand Canyon, omdat het daar wel leuke countryside moet zijn, en de sfeer rond Las Vegas zalig is, maar ik vrees ervoor dat Vice City of Londen aan de beurt zal komen.

• Reacties 116
  • Bezichtigingen 37.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2063491

Uhm, GTA V is nog niet eens uit. Maar dat zal wel GTA VI worden, met (hopelijk) als stad Vice City ;)

(en je zit in het verkeerde deel van het forum, maar daar buigt een mod/admin zich wel over)

Bewerkt: door _Night-Men_

Geplaatst:
comment_2063533

Samengevoegd met een reeds bestaand topic. :)

Het maakt mij vrij weinig uit, zolang het maar niet Liberty City is (of wat minder grauw, ik vind zowel GTA III als GTA IV erg grauw en dat hoort niet bij een stad als New York!) en in de States... Miami zou ik leuk vinden, maar dan wel veel gebied er omheen. En als ze San Francisco-Los Angelos-Las Vegas kunnen, dan kunnen ze ook bijvoorbeeld Miami-Orlando. :D

Geplaatst:
comment_2063542

Zelf hoop ik vooral op San Fierro. Heb dat altijd al de meest interessante GTA-stad gevonden en dat zal ook wel zo blijven. Niet dat ik het erg zou vinden om het ergens anders te zien, maar toch liever San Fierro dan ergens anders. Of het moet Detroit in verval zijn, dat lijkt me ook wel een interessant concept. Het verbaast me toch lichtjes dat die optie (tesamen met Philadelphia) niet in de lijst staat. Want Philly zou natuurlijk ook perfect zijn.

(of wat minder grauw, ik vind zowel GTA III als GTA IV erg grauw en dat hoort niet bij een stad als New York!)

Maar New York is nu éénmaal een grauwe stad. Toch in het najaar.

Geplaatst:
comment_2063547

Zelf hoop ik vooral op San Fierro. Heb dat altijd al de meest interessante GTA-stad gevonden en dat zal ook wel zo blijven. Niet dat ik het erg zou vinden om het ergens anders te zien, maar toch liever San Fierro dan ergens anders. Of het moet Detroit in verval zijn, dat lijkt me ook wel een interessant concept. Het verbaast me toch lichtjes dat die optie (tesamen met Philadelphia) niet in de lijst staat. Want Philly zou natuurlijk ook perfect zijn.

Detroit in verval bewaren we maar tot Fallout 4 of zo. In GTA wil ik net als Dutchy niet in een grauwe stad rondlopen.

Philly is wel een geschikte stad.

Geplaatst:
comment_2063548

Maar New York is nu éénmaal een grauwe stad. Toch in het najaar.

Nah, dat idee kreeg ik niet bij New York. Ben er 2x in de zomer geweest, maar het is gewoon een hele levendige stad. Er is nog een verschil tussen weinig kleur en zo grauw als dat het in GTA gepresenteerd wordt. New York is niet zo emotieloos als Liberty City.

Geplaatst:
comment_2063723

Amsterdam lijkt mij vet. Lekker vluchten rond de grachten en varen in de grachten daar kan je veel leuke missies doen. En het drugs gebouw en de grote aantal vrouwen achter de ramen zijn ook interessant. Het lijkt mij leuk om meerdere steden te doen en dat je dan per boot of metro naar een andere stad kan.

Geplaatst:
comment_2066342

Back to Vice City lijkt me geweldig.. Net zo als er nu gebeurd met GTA V dat terug gaat naar San Andreas.. Wat een geweldige map vind ik 't bij Vice City en lijkt me leuk om met de graphics van deze tijd daar rond te lopen en lekker met mijn Rancher wat Gang Burrito's van de weg rammen :sigaar:

Geplaatst:
comment_2066482

Wat @Tommy-Vercetti zegt geef ik ook gelijk. Ik heb jaren zitten te wachten op deze Grand Theft Auto. En ik wil eerst kunnen genieten van de tijd die ik heb gewacht, voor deze prachtige game. En dat we daarna denken over een nieuwe GTA, maar ik zou zelf graag weer opties hebben om te kunnen vliegen naar Liberty City, San Fierro, Las Venturas, Los Santos bijvoorbeeld. Dat je in ieder geval niet vast zit op een land, maar dat als je bijvoorbeeld een vakantie hebt verdiend naar Vice City kan vliegen :sigaar:

Geplaatst:
comment_2066865

Ik hoop dat het Vice City wordt. En dan gecombineerd met San Fierro, wat op te lossen is door tussen die twee heen en weer te kunnen vliegen. :D Uiteraard met wat omgeving er omheen, zeker! :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.