Jump to content
Geplaatst:
comment_1976745

Dit is de vraag van waar dat GTA zich eens moet afspelen. Geef je ideetjes door, en staaf je mening in dit topic.

Ik zou graag eens een GTA willen dat zich afspeelt rond Las Vegas en de Grand Canyon, omdat het daar wel leuke countryside moet zijn, en de sfeer rond Las Vegas zalig is, maar ik vrees ervoor dat Vice City of Londen aan de beurt zal komen.

• Reacties 116
  • Bezichtigingen 37.8k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2248881

Ja ben er ook al 6x geweest ofzo! Lijkt me dus echt vet om alles te herkennen! Hetzelfde heb ik met Amsterdam! Al is Miami en Florida natuurlijk prachtig!

Geplaatst:
comment_2252361

Waarom geen gta europa of azie . Een paar verschilende steden en of dorpen

Ja precies. En juist met de GTA humor op Europa en Azie (American humor), lijkt het me behalve de mooiheid ook leuk qua verhaal. (Roman in Russia :D)

• 4 years later...
Geplaatst:
comment_2454881

Amerika à la The Crew van Ubisoft: een grote map waarin je van de ene stad naar de andere kunt rijden, vliegen of varen. Ik denk dat zoiets echt gaaf zou zijn voor een GTA. Uiteraard met steden als Liberty City, Vice City, Los Santos, Las Venturas en San Fierro. 

Map van The Crew:

Spoiler

thecrew_playground_map_gc2014_20140813_1

Geplaatst:
comment_2454977
Op 23-3-2019 om 22:22, Phoenyxar zei:

Dankzij Mafia III ben ik geïnteresseerd om te zien hoe Rockstar New Orleans en de Bayou zou nabouwen.

New Orleans is wel een erg sfeervolle stad. Dat lijkt me ook wel een ontzettend gave locatie voor een GTA. In Red Dead Redemption 2 hebben we natuurlijk Saint Denis wat grotendeels gebaseerd is op de French Quarter/New Orleans. Hoewel het spel zich ver in het verleden afspeelt weet Rockstar de sfeer daar al goed neer te zetten. 

• 4 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.