Jump to content
  • Reacties 54
  • Bezichtigingen 6.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1977458

Ik vraag me af hoe mensen dan aan een degelijke versie zijn gekomen. Die moet toch wel vrijgegeven zijn door Rockstar Games neem ik aan?

Dat vraag ik me ook af. Toch kan het niet mogelijk zijn dat dit nep is.. Ik hoorde iets dat Game Informer wat had getweet, maar daar kan ik niks van vinden... Afwachten! Tweede trailer, screenshots, artwork, geweldig allemaal!!

Geplaatst:
comment_1977526

Ik vind de auto op de achtergrond bij het eerste artwork lijken op een Greenwood. Baseer ik toch puur op de achterkant ervan.

En NS (of SN), het merk van de draagtas van de vrouw op het tweede artwork is vast een nieuw merk.

Bewerkt: door thebig

Geplaatst:
comment_1977529
En NS (of SN), het merk van de draagtas van de vrouw op het tweede artwork is vast een nieuw merk.

Als je het mij vraagt is die tas van het merk Louis Vuitton, die heeft ook allemaal tassen met een motief dat daarop lijkt. En het logo lijkt er ook wel een beetje op.

post-107680-0-44384800-1351851730.jpg

Bewerkt: door Maarten11

Geplaatst:
comment_1977558

Ik had eens SN bij Google ingetypt. Ik kwam bij Wikipedia uit en daar stond een behoorlijke lijst met waar het allemaal voor kon staan.

Daar zat onder andere bij: SN machine gun, Samyutta Nikaya (Boeddhistische geschriften), Sine nomine (Latijnse term voor "zonder naam"), Space Network (een NASA relais satelliet systeem) en Substantia Nigra (hersenstructuur) en nog wat meer. Misschien dat een van deze genoemde iets met dat tassenmerk te maken kan hebben.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.