PrioX Geplaatst: 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2012 Heb je vragen of opmerkingen over de GTAForum onderschrift Contest? Dan ben je hier op het juiste adres! - Hoofdtopic - - Ronde 1 - Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2012 (bewerkt) Dit is een zéér interessante en leuke contest, hier ga ik aan meedoen! Kleine opmerking: had het niet interessanter geweest om een inschrijfperiode van 5 dagen in te lasten voor je eerste ronde om drukte te vermijden? Enigste opmerking die ik kan verzinnen :3 Bewerkt: 3 november 2012 door Phoenyxar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 3 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 november 2012 Bedankt voor je reactie. Het zou inderdaad mogelijk zijn geweest. Maar ik denk dat de drukte wel zal meevallen. Daarnaast is het denk ik niet echt moeilijk om in een hele week een onderschrift te verzinnen van maximaal 40 woorden. Toch bedankt voor je reactie. Zal ik zeker meenemen in het vervolg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2012 (bewerkt) Moet het een uitleg of mag het ook een grap van de screen zijn? (maakt het uit wat voor soort onderschrift het is?) Bewerkt: 3 november 2012 door nyltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 3 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 november 2012 Het mag eigenlijk van alles zijn. Als jij denkt dat jij met uitleg, een klein verhaaltje of met een grap de volgende ronde haalt moet je dat vooral doen! Zolang het maar een onderschrift is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2012 (bewerkt) Nou met grappen zit ik ik wel baard EDIT: Ow nog iets. Moet de tekst erbij, zodat je kan laten zie wie het zegt of moet het erbij. Voorbeeld: Bewerkt: 3 november 2012 door nyltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 3 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 november 2012 EDIT: Ow nog iets. Moet de tekst erbij, zodat je kan laten zie wie het zegt of moet het erbij. De tekst hoeft niet in het plaatje (als je dat bedoeld). Dit zou je op zich mogen doen. Maar het liefst zie ik gewoon alleen een klein stukje tekst (dus alleen een onderschrift). Als je zeg maar beide personen iets wilt laten zeggen zie ik het liefst gewoon iets zoals dit: Niko zegt: ''hier je tekst'' Taxi bestuurder zegt: ''hier je tekst'' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2012 (bewerkt) Schitterend project! Bewerkt: 3 november 2012 door SpacyColours Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2012 Nyltje... Lees de kleine lettertjes nou... Ik dacht dat je zelf een screen moest maken en daar een onderschrift bij moest doen! Heb ik net helemaal geprobeerd een plaatje te maken enzo... Humff... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 4 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 november 2012 Schitterend project! Bedankt! Nyltje... Lees de kleine lettertjes nou... Ik dacht dat je zelf een screen moest maken en daar een onderschrift bij moest doen! Heb ik net helemaal geprobeerd een plaatje te maken enzo... Humff... Haha, kan gebeuren. Het is dus echt de bedoeling dat je bij screenshots die ik plaats een onderschrift verzin. De eerste kan je hier vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2012 Kijk dit had ik net even snel in elkaar geflanst http://img716.imageshack.us/img716/239/winnenhelemaal.png Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2012 Zeer origineel Laat ik mijn la met originele onderschriften maar weer eens opentrekken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2012 (bewerkt) Ik wil meedoen. Bewerkt: 4 november 2012 door Cabyon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2012 Ik doe mee! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 4 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 november 2012 Zeer origineel Laat ik mijn la met originele onderschriften maar weer eens opentrekken. Ik wil meedoen. Ik doe mee! Bedankt! Jullie zijn alle drie toegevoegd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.