Jump to content
Geplaatst:
comment_1980408

GTAGames_logo.png

Generaal Pardon

post-33831-0-21998600-1352503601.png

Sinds jaar en dag is het beleid op dit forum, "eens geband, altijd geband". Dit is, ondanks dit topic, nog steeds van toepassing. Wij snappen echter ook dat de personen die 9 jaar geleden geband zijn, niet dezelfde personen zijn als nu. Vandaar dat wij nu, eenmalig, een generaal pardon geven aan leden die geband zijn, onder de volgende voorwaarden:

• Het lid moet minimaal een jaar geleden geband zijn.
  • Het warnlevel van het lid komt op 80% (dus we halen er eigenlijk 20% vanaf in verband met de tijd), ieder ex-gebanned lid staat op een zero-tolerance-beleid. Bij goed gedrag kan natuurlijk na verloop van tijd 20% (of meer) eraf worden gehaald.
  • Wanneer iemand een dubbelaccount heeft en die gebruikt omdat hij geband is, wordt het betreffende dubbelaccount geband en krijgt het lid zijn originele account terug. Wellicht dat -in overleg met de admins- een dubbelaccount alleen uitgeschakeld wordt (en dus niet zichtbaar voor leden geband), wanneer het een actief lid is.
  • De admins behouden zich het recht toe individuele gevallen te weigeren.
  • Je krijgt deze mogelijkheid tot het einde van 2012 (dus t/m 31 december 2012, 23:59 GMT).

Het betreffende lid moet een e-mail sturen naar het volgende e-mailadres: generaalpardon@gtagames.nl

Daarin moet je uiteraard vermelden wat jouw gebruikersnaam is en eventueel een dubbelaccount. Dit dubbelaccount moet je onmiddellijk aangeven, wanneer wij later je dubbelaccount vinden kan dit een reden zijn om je laatste 20% weer te geven en je opnieuw te bannen. Het e-mailadres moet corresponderen met het e-mailadres dat je gebruikt hebt bij je registratie (of waar het account nu aan gekoppeld zit). Mocht je geen toegang meer hebben tot dat e-mailadres (bijvoorbeeld omdat hij lang geleden is aangemaakt), dan moet je op een andere manier bewijzen dat dat account inderdaad van jou is.

Bij vragen kan je uiteraard een e-mail sturen naar datzelfde e-mailadres.

• Reacties 256
  • Bezichtigingen 33.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1987929

Okee, nogmaals bedankt voor dit iniatief! Ik had niet verwacht dat het er ooit van zou komen met het strenge (doch rechtvaardige) beleid. Ik hoop dan ook dat ik en de andere gebande leden een positieve bijdrage zullen leven aan het forum en het generaal pardon een succes wordt! Misschien dat leden die dit generaal pardon missen of nog niet geband zijn ook zo'n buitenkansje kunnen krijgen over wat jaartjes!

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_1996539

De laatste week van de aanwezigheid van Generaal Pardon is aangebroken. Iedereen die nog van deze gelegenheid gebruik wil maken, kan ik de openingspost lezen hoe te handelen. Vanaf 1 januari vervalt deze mogelijkheid en wordt de normale regel weer van kracht: "Een Ban is permanent".

Geplaatst:
comment_1998586

Na het vertrek van Generaal Pardon, zullen we de einduitslag bekendmaken.

Ik ben benieuwd, want ik heb al een aantal leden terug zien komen, die ik niet ken, maar wel geregistreerd waren in bijvoorbeeld 2006.

Geplaatst:
comment_1998880

Hey Danny,

Hier mijn antwoord op de vraag; Hoe werkt een ban?

Allereerst zal ik trachten inhoudelijk uit te leggen wat een tot een ban kan leiden op het forum, om vervolgens uit te leggen wat er gedaan word bij een ban en uit te leggen wat het Generaal Pardon inhoud..

De essentie van een ban houd in,dat je volgens de crew op dat moment absoluut niet voldoet aan wat een lid volgens de algemene voorwaarden en regels behoort te voldoen. Dit is aan de eigenaar van de site en de crew, om hierover te beslissen. Men doet dit op het forum volgens een waarschuwingssysteem

Overtreding van de grondregels wordt altijd bestraft met een officiele waarschuwing (+20%), bij hele zware overtredingen zelfs +40% of meer.

Bij herhaaldelijk overtreding van de gedragsregels zal de crew in de meeste gevallen een PB sturen om je aan te spreken op je gedrag. Als je daarna door blijft gaan krijg je alsnog een officiële waarschuwing. In ernstige gevallen kan ook direct een officiële waarschuwing worden gegeven.

en onder extreme omstandigheden, kan er ook een zero-tolerance beleid toegepast worden. Of dat volgens het lid onterecht of niet, maakt niet uit, immers heeft GTAForum.nl ten allen tijden het recht om het lidmaatschap op te heffen of de toegang te ontnemen tot GTAForum.nl.

Een ban houd inhoudelijk in, dat je lidmaadschap voorgoed is beëindigd op gronde van de algemene voorwaarden en regels en dat je account en IP op non-actief word gesteld.

Het generaal pardon houd in, dat eenmalig ( vanaf 10 november 2012 00:27 GMT ) deze ban niet permanent is beëindigd, maar met een optie tot temporeel. Vanaf vandaag ( 1 januari 2013 00:00 GMT ) is het generaal pardon weer beëindigd en is de ban weer, zoals in het helpdocument regels staat, permanent.

Mocht je betreffende dit onderwerp nog vragen hebben, probeer het antwoord te vinden in de bijlage(n) en / of vraag het gerust :)

Bijlagen:

mainpost Generaal Pardon

Help Topic: Regels

Help Topic: Algemene voorwaarden

Geplaatst:
comment_1998889

Laat het duidelijk wezen, het account en IP van het lid zijn bij een ban op non-actief gesteld op gronde van de algemene voorwaarden en regels. Als je dan via jouw IP op de ban terecht komt, dan voldoe je aan het opzettelijk en wederrechtelijk binnendringen in een computersysteem of netwerk en dat is per Nederlandse wet verboden :) Hierop staat een straf van maximaal 1 jaar cel of geldboete van 16.750 euro

Er staat echter niets, over via een ander IP contact maken met het IP van het forum. Echter is het niet mogelijk om dan een account te creëren, immers is het oude account op non-actief gesteld en dan geld nieuwe account als een dubbelaccount.

Je kan dan alleen een account aanmaken, bij een ( nieuw ) Generaal Pardon, na goedkeuring van de crew.

Bewerkt: door commando

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.