Jump to content

Wat ga jij als eerste doen als jij GTA V binnen hebt

Geplaatst:
comment_1980500

Zoals de titel al zegt, wat ga jij doen als jij GTA V binnen hebt, hopelijk deze lente?

Eerst alle missie's uitspelen of alleen de eerste (verplichte) missie's spellen en dan rond scheuren? Gelijk op zoek naar cheats, of het spel eerlijk spelen? Gelijk met Michael spelen of alle drie? Of het spel mooi in de kast zetten? dat kan ook natuurlijk ;)

Zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan.

• Reacties 206
  • Bezichtigingen 26.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1983668

Ik zal weer hetzelfde voornemen hebben als bij GTA IV, eerst een paar missie's en dan ff gaan rondklooien om vervolgens de storyline af te ronden. Helaas zal hier waarschijnlijk weer hetzelfde gebeuren als bij IV, ik werd zo meegesleept in het verhaal dat ik eerst de hele storyline heb uitspeelt en daarna ben gaan klooien ;)

Geplaatst:
comment_1983968

Een RPG of een andere raketwerper zoeken en de boel vernielen. Of een lifter oppikken en in een donker bos in elkaar schoppen :puh: Daarna een vliegtuig jatten en de map verkennen!

Geplaatst:
comment_1987073

De eerste paar minuten zijn altijd het leukst als ik een nieuw spel op haal. Ik probeer zo snel mogelijk naar huis te gaan altijd van de winkel. Maar het eerste wat ik in het spel ga doen is denk ik eerst een beetje de stad verkennen, auto's stelen en dat soort dingen.

Geplaatst:
comment_1987459

Goede vraag eigenlijk.

Ik denk dat ik in het begin zo opgewekt en zenuwachtig ga zijn dat ik toch eerst de map ga verkennen met het personage waar je mee begint. Ik wil alles wat verkennen en nieuwe zaken ontdekken. Kijkje nemen in de winkels, gebouwen waar je kunt binnen wandelen en dat soort zaken.

Na een tijd zou ik dan met missies beginnen om bepaalde zaken vrij te kunnen spelen en ook gewoon omdat de verhaallijn steeds effect geeft op het GTA spel waardoor ook niet steeds alles hetzelfde blijft.

De radio stations, de telefoon en het internet wil ik zeker en vast toch ook al vanaf het begin controleren. Deze blijven toch een groot aandeel hebben in de GTA games wat mij betreft, met op één toch de radio stations.

Geplaatst:
comment_1988682

Alles verkennen. Maar als de missies spannend zijn dan ga ik die ook eerst doen. Maar op sommige foto's blijkt dat missies best heftig kunnen zijn. :D :D

Zowieso ga ik lol hebben als ik gta V binnen heb. :D :D :D

Geplaatst:
comment_1988773

Ik zal weer hetzelfde voornemen hebben als bij GTA IV, eerst een paar missie's en dan ff gaan rondklooien om vervolgens de storyline af te ronden. Helaas zal hier waarschijnlijk weer hetzelfde gebeuren als bij IV, ik werd zo meegesleept in het verhaal dat ik eerst de hele storyline heb uitspeelt en daarna ben gaan klooien ;)

Had ik ook. Na de storyline ben ik pas gaan rond klooien.

Geplaatst:
comment_1988915

Introductiemissie(s) uitvoeren. Dan even spelen met het wisselen van characters, kijken hoe alles (wanted level, schieten, drive by, customisation, vliegen, fietsen en uiteraard het 'gewone' rijden) werkt/is. Omgeving verkennen, met name gebieden die gebaseerd zijn op bekende wijken in LA, zoals Compton. Dan uiteraard verder gaan met de missies, want ook aan de hand daarvan kom je veel te weten over de omgeving, situatie, features, eventuele gangs, etc.

Oftwel: eerst flink free-roamen, het is niets voor niets een sandbox:)

Bewerkt: door Foreigner97

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.